English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

توسعه صنعتی بدون توجه به توسعه پایدار شهری امکان پذیر نیست

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی شورای عالی توسعه پایدار در اتاق بازرگانی اصفهان را گامی موثر برای توسعه هدفمند و پایدار صنایع استان اصفهان برشمرد.

توسعه صنعتی بدون توجه به توسعه پایدار شهری امکان پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سهل آبادی در بیست و نهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به کاهش آب زاینده رود و تاثیر آن بر اکو سیستم تالاب گاوخونی گفت: اگر چه تغییر شرایط اقلیمی و کاهش نزولات آسمانی یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر این مسئله است اما نمی‌توان همه مسائل و مشکلات به وجود آمده برای تالاب گاوخونی را متوجه این موضوع نمود.

وی افزود: کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی همه تلاش خود را در این جهت به کار گرفته است و در آینده نزدیک همایش ملی بررسی ابعاد حقوقی وضعیت زاینده رود با همکاری کانون وکلای دادگستری، اتاق بازرگانی و شهرداری برگزار خواهد شد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان  راه اندازی شورای عالی توسعه پایدار در اتاق بازرگانی اصفهان را گامی موثر برای توسعه هدفمند و پایدار صنایع استان برشمرد و گفت: توسعه واحدهای صنعتی بدون توجه به توسعه پایدار شهری  پیامدهای جبران ناپذیری برای شهر و شهروندان داشته و خواهد داشت.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه گفت:ارایه یک مدل سرمایه گذاری موفق می توانند سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به مشارکت در پروژه های تجاری و اقتصادی این استان تشویق کند .

محمود اسلامیان تصریح کرد:تشکیل گروه های سرمایه گذاری تخصصی در رشته های صنعتی، خدماتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری نیز می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی را فراهم کند.

وی خواستار استفاده از تجربه سایر کشورها در رصد فضای  کسب و کار شد و گفت: به جای آزمون و خطا، می توان از دستاوردهای علمی کشورهای توسعه یافته در این بخش بهره گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه