English

با هدف تقویت تولید و صادرات صنعت طلا؛

انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در استان اصفهان آغاز به کار کرد

انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان با حضور رئیس، نایب رئیس و خزانه دار اتاق بازرگانی و جمعی از تولیدکنندگان، بنکداران و صادرکنندگان طلا و جواهرات در بازار حکیم اصفهان آغاز به کار کرد.

انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در استان اصفهان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم گفت: نبود انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهرات در مرکز تولید طلای کشور به شدت احساس می شد و این انجمن می تواند نقش مهمی در برطرف شدن مسایل و مشکلات تولیدکنندگان  و صادرکنندگان طلا داشته باشد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی تاکید کرد: هم افزایی و همگرایی فعالان اقتصادی در تمامی بخش از جمله طلا  می تواند معضلات پیش رو را با ممارست و پیگیری برطرف کند.

وی با اشاره به صدور مجوز تشکل های اقتصادی از سوی اتاق بازرگانی ایران گفت: انجمن ها می توانند از خدمات اتاق بازرگانی برای ارایه خدمات به اعضای خود استفاده کنند.

وی از فعالان بخش طلای استان اصفهان خواست که مسایل و مشکلات خود را به شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان ارائه کنند و افزود: شورای گفتگو به ریاست  استاندار و با حضور مدیران سازمان های دولتی و بخش خصوصی توانسته مسایل بخش مختلف را همراه با ارایه راهکار به تصویب برساند.

وی با اشاره به اینکه اتاق های بازرگانی،اصناف و تعاون، خانه صنعت، معدن و تجارت، کانون کارفرمایان و کارآفرینی استان اصفهان در یک راستا و هماهنگ با یکدیگر فعالیت می کنند، افزود: هم صدا بودن تشکل های اقتصادی می تواند در تصمیم سازی و تصمیم گیری های اقتصادی سازمان های دولتی تاثیر بسزایی داشته باشد.

سهل آبادی از برگزاری پاویون اصفهان در نمایشگاه های داخلی و خارجی  توسط اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت: با هدف توسعه کسب و کار و معرفی تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی استان این پاویون در نمایشگاه های معتبر برپا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه