English

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

آغاز مرحله دوم اسکان موقت زلزله زدگان غرب کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: مرحله دوم اسکان موقت آغاز و تا پایان آذر به پایان می رسد و وارد مرحله اسکان دایم زلزله زدگان غرب کشورمان می شویم.

آغاز مرحله دوم اسکان موقت زلزله زدگان غرب کشور

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ احسان الله رضاپور بیان کرد: در مرحله دوم برای اسکان موقت 70 واحد کانکس ارسالی از استان اصفهان طبق اولویت های تعیین شده و شامل کسانی که منازلشان، صددر صد تخریب شده و بیمار و افراد کهنسال دارند در حال واگذاری و تحویل است.

وی گفت: مناطق آسیب دیده در زلزله بین ۳۲ سپاه استانی تقسیم شد و استان اصفهان سه روستا با نزدیک به ۳۷۰ خانوار را تحویل گرفت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان با بیان اینکه در مرحله نخست وسایل اسکان اضطراری از جمله چادر، پتو، وسایل گرمایشی، پک های تغذیه به مردم تحویل داده و چادرها شماره بندی و افراد ساکن در آن شناسنامه دار شدند، گفت: انباری برای نگهداری و توزیع مناسب کمک های مردمی در نظر گرفته شد و روزانه بسته های بهداشتی، تغذیه، و گرمایشی بر اساس نیاز به مردم تحویل داده شد.

سرهنگ رضاپور با اشاره به اینکه هشت روز اول وقوع زلزله روزانه حدود چهار هزارغذای گرم بین مردم توزیع شد، گفت: هزار و 200 قرار داد ساخت واحدهای مسکونی بسته شده که ۸۵ واحد برای استان اصفهان در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت : 300 جهادگر اصفهانی در قالب 12 گروه جهادی به همراه سه گروه از بازنشستگان و پیشکسوتان تاکنون به این مناطق اعزام شده که در هر مرحله حدود 70 جهادگر در منطقه مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه