English

آیت‌الله اعرافی:

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهداست

مدیر حوزه‌های علمیه کشور نفوذ نرم و فرهنگی جریان انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و نواقصی که وجود دارد با شیب و سرعت مناسبی در حال رشد و پیشرفت است که نتایج این رشد را در کشورهای منطقه به خوبی می‌توان احساس کرد.

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی با حضور در منزل  خانواده شهید موسوی نژاد، باخانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه در این دیدار تصریح کرد: مجموعه حوزه‌های علمیه و همچنین تمام طلاب و انسان‌های قدردان این مرز و بوم، نهایت احترام و ارزش را به شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها قائل هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور نفوذ نرم و فرهنگی جریان  انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و نواقصی که وجود دارد با شیب و سرعت مناسبی در حال رشد و پیشرفت است که نتایج این رشد را در کشورهای منطقه به خوبی می‌توان احساس کرد.

وی عنوان کرد: حوزه‌های علمیه و طلاب همواره رویکرد و نگاه انقلابی خود را حفظ کرده و آن را دنبال می‌کنند که یکی از نمودهای برجسته این نگاه نیز تعظیم و احترام نسبت به خانواده‌های شهداست.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد نیز خاطراتی از دوران مبارزاتی خود و شرایط و تنگناهایی دوران پهلوی را مرور کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه