English

رئیس جامعه المصطفی العالمیه در گرگان مطرح کرد

جذب دانش پژوه از ۷۰ کشور در جامعه‌المصطفی

رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: جامعه المصطفی در ۸ استان کشور فعال است و اکنون از ۷۰ کشور دانش پژوه می‌پذیرد.

جذب دانش پژوه از ۷۰ کشور در جامعه‌المصطفی

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید جامعه المصطفی العالمیه گرگان و آغاز سال تحصیلی جدید‌ اظهار داشت: جهان اسلام به خاطر دشمنانش اکنون گرفتار جنگ‌های قومی، نژادی و مذهبی شده است.

وی افزود: جامعه المصطفی باید به الگویی برای همگرایی مذاهب تبدیل شود، چرا که یگانه مرکزی در جهان است که همه مذاهب را در خود جای داده است. هم‌اکنون جامعه المصطفی در 8  استان کشور فعال است و اکنون از 70 کشور دانش پژوه می‌پذیرد.

آیت‌الله نور مفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان هم در این مراسم گفت: جهان اسلام با توجه به شرایطی که برایش به وجود آورده‌اند نیاز به وحدت بیشتر دارد. هم‌اکنون از درون و برون جهان اسلام دشمان تیشه به ریشه اسلام می‌زنند و باید در این زمان علما و روشن‌فکران اسلام هوشیار باشند‌ و با یکدیگر همدل و همزبان باشیم.

حجت‌الاسلام علی تقوی رئیس جامعه المصطفی گرگان هم در این مراسم گفت: این مرکز ماموریت تربیت علماء دینی با روحیه هم‌گرایی مذاهب را دارد.

وی افزود: در ساختمان جدید ظرفیت کلاس‌های ما از 200 نفر به 4 هزار نفر رسیده و ظرفیت پذیرش دانش‌پژوه‌ها از 450 نفر افزایش یافته و امسال از 66 کشور آمادگی پذریش 800 طلبه جدید را داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه