English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت طی پیامی فرا رسیدن پنجم آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر حسین علوی با بیان اینکه بسیج یادگاری ارزشمند از امام راحل است تصریح کرد: بسیجیان غیور در تمامی عرصه ها و در راستای حمایت از ارزشهای اسلام و انقلاب دلیرانه حضور پیدا نمودند و رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش و جایگاه بسیج فرمودند: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک ترین انسانها، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند.

وی افزود: سالروز تشکیل بسیج تداعی کننده رشادتها، از خود گذشتگی های این نیروی مخلص است و استقامت و شجاعت بسیجیان همواره موجب هراس دشمنان بوده است.

علوی با اذعان به اینکه بسیج در مواجهه با مشکلات مخلصانه تلاش می کند، گفت: حضور بسیج در زمان بروز مشکلاتی همچون زلزله، واکسیناسیون فلج اطفال و... نقطه عطف و موجب آسودگی و آرامش خاطر مردم بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه با تبریک مجدد این روز به بسیجیان مخلص و ولایتمدار ایران اسلامی بیان کرد: امید است همه ما به عنوان یک بسیجی مخلص در راستای رفع مشکلات بکوشیم و موجبات عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه