English

فرمانده ناوگان شمال خبر داد

اجرای بیش از ۲۱۵ برنامه به مناسبت هفته نیروی دریایی در شمال کشور/ الحاق ناو موشک انداز سپر و یک فروند یگان شناور به ناوگان شمال کشور

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) از اجرای بیش از 215 برنامه به مناسبت هفته نیروی دریایی خبرداد.

اجرای بیش از 215 برنامه به مناسبت هفته نیروی دریایی در شمال کشور/ الحاق ناو موشک انداز سپر و یک فروند یگان شناور به ناوگان شمال کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از گیلان، دریادار دوم عرشه و ستاد احمدرضا باقری روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی دریایی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ناو با حضور مقامات کشوری و لشکری در اواسط آذرماه جاری به ناوگان شمال ملحق می شود.

وی افزود: علاوه بر ناو موشک انداز سپر، یک فروند یگان شناور رزمی که در دست تعمیرات فنی بود نیز به ناوگان شمال اضافه می شود.

امیر دریادار باقری از اجرای بیش از 215 برنامه به مناسبت هفته نیروی دریایی خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد برنامه تعیین شده، 77 برنامه در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) برگزار می شود.

فرمانده ناوگان شمال هفتم آذر را یادآور دلاورمردی های دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست و یادآور شد: مهمترین حماسه نیروی دریایی در مقاومت 34 روزه خرمشهر، ایستادگی و مقاومت یک تیپ از تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی در مقابل بیش از سه لشکر از رژیم یعث عراق بود.

امیر دریادار باقری خاطرنشان کرد: اقدام نیروی دریایی در راستای قطع شریان اقتصادی عراق در آن برهه زمانی از جنگ، دارای اهمیت ویژه ای بود.

به گزارش موج، به مناسبت موفقیت نظامیان نیروی دریایی ایران و بویژه مقاومت ناوچه پیکان در برابر حمله دریایی و هوایی ارتش عراق در هفتم آذرماه سال 1359، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، این روز به نام روز نیروی دریایی در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) و ستاد فرماندهی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهر ساحلی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه