English

ارسال کمک های اهدائی سازمان منطقه آزاد انزلی به زلزله زدگان غرب کشور

نخستین کاروان کمک های اهدائی سازمان منطقه آزاد انزلی به هموطنان حادثه دیده زلزله غرب کشور ارسال گردید.

ارسال کمک های اهدائی سازمان منطقه آزاد انزلی به زلزله زدگان غرب کشور

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،  نخستین محموله  کمک های اهدایی منطقه آزاد انزلی  که در قالب دو کامیون با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و معاونین و مدیران سازمان شب گذشته  به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده بود ، ظهر امروز با حضور نمایندگان سازمان در فرمانداری کرمانشاه به جمعیت هلال احمر این استان جهت توزیع در مناطق زلزله زده تحویل داده شد.

کمک های غیر نقدی سازمان منطقه آزاد انزلی مشتمل بر  پتو و آب معدنی و اقلام مورد نیاز بود که  با هدف تأمین بخشی از نیازهای هموطنان کرمانشاهی تهیه و به مناطق مزبور ارسال گردید.

این کمک ها با دستور مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در راستای انجام وظایف انسانی و اسلامی و با هدف کمک به هموطنان آسیب دیده زلزله تهیه و ارسال شد و سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی خود را برای یاری به مردم و نهادهای دولتی خدمات رسان در قالب بهره گیری از ظرفیت های قانونی این منطقه برای تأمین نیازهای مردم حادثه دیده غرب کشور اعلام می دارد.

محموله های کمک اهدائی دیگری نیز از طریق فعالان اقتصادی بخش خصوصی ، سرمایه گذاران و شهروندان منطقه در حال جمع آوری شده است که به طور متناوب برای هموطنان ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه