English

یکی از زلزله زدگان کرمانشاهی در گفت و گوی اختصاصی با موج

چادرهای هلال احمر جوابگوی سرمای کرمانشاه نیست/تقاضای کانکس و وسایل گرمایشی داریم

یکی از هموطنان زلزله زده ساکن، روستای دالاهو در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی موج گیلان به مناطق زلزله زده خواستار کانکس و وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان شد

چادرهای هلال احمر جوابگوی سرمای کرمانشاه نیست/تقاضای کانکس و وسایل گرمایشی داریم

هموطن زلزله زده کرمانشاهی که خواست نامش فاش نشود در گفت و گوی با خبرنگار موج اظهار داشت: ما ساکن شهرستان دالاهو، دهستان محروم بونیج و روستای زلزله زده دهجامی هستیم.

وی با تشکر از حضور نیروهای امداد رسانی هلال احمر و ارتش و سپاه در این منطقه خاطر نشان کرد: هلال احمر در اختیار زلزله زدگان چادر، آب و نان روزانه قرار داده است.

وی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی کرمانشاه افزود: اینجا روزهای گرم و شب های بسیار سردی دارد که با غروب خورشید سرمای هوا بسیار طاقت فرسا شده و قابل تحمل نیست.

این هموطن زلزله زده با بیان اینکه چادرها نازک بوده و جوابگوی سرمای شبانه نیستند، از مسوولان حتی المقدور متقاضی کانکس، وسایل گرمایشی...برای خود و دام هایشان شد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن زمستان طی یک ماه آینده، اظهار کرد: در این منطقه سرمای زمستان بسیار شدید است و در صورت بارش برف ارتفاع برف به متر نیز خواهد رسید.

به گزارش موج، روستای محروم دهجامی دارای 50خانوار با تعداد 200 نفر است که این تعداد، تاکنون 8نفر جان خود را از دست داده و 45 نفر نیز مصدوم شده اند.

این گزارش حاکی از آنست که بخش بزرگی از روستای مذکور ویران شده و احتمال وجود افراد زنده زیر آوارها وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه