English

با کمک امدادگران تکابی:

مرد اهل دالاهو زنده از زیرآوار بیرون کشیده شد

فرماندار تکاب با بیان اینکه تیم پنج نفره امداد و نجات اعزامی تکاب در مناطق زلزله زده مستقر هستند، گفت: تیم پنج نفره امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان بامداد امروز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شده و در اولین عملیات، یک مرد میانسال اهل دالاهو را زنده از زیر آوار بیرون کشیدند.

مرد اهل دالاهو زنده از زیرآوار بیرون کشیده شد

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج ثقفی روز دوشنبه با ابراز همدردی با زلزله زدگان و با بیان اینکه ادارات و دستگاه های خدمات رسان این شهرستان برای امداد رسانی آمادگی کامل دارند، افزود: تیم اعزامی از این شهرستان پس از استقرار در شهرستان دالاهو، اکنون مشغول امدادرسانی و بیرون کشیدن آسیب دیدگان از زیرآوار هستند.
وی بیان کرد: امدادگران تکابی شامل 4 نجاتگر با تجهیزات تخصصی انفرادی و یک نفر نیروی خدمات رسان هستند پس از نجات این مصدوم، وی را برای مداوا به مرکز فوریت های پزشکی تحویل دادند.
وی ادامه داد: تیم امداد و نجات هلال احمر تکاب همچنین در امر آماده سازی بسته های خوراکی و اقلام غذایی و توزیع آنها میان خانواده های آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه مشارکت می کنند.
فرماندار تکاب اضافه کرد: صبح امروز همچنین یک دستگاه خودروی 10 چرخ حامل تانکر بزرگ آب به همراه 2 نفر نیروی خدمات رسان اداره آب و فاضلاب روستایی تکاب به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شده است.
ثقفی گفت: جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بلافاصله پس از وقوع زلزله ساعت یک بامداد امروز تشکیل و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی و اعزام نیروی امدادگر به مناطق زلزله زده کرمانشاه به کار گرفته شد.
وی بیان کرد: در این جلسه همچنین آمادگی ادارات و دستگاه های خدمات رسان تکاب بررسی شد و اکنون نیروها و امکانات این دستگاه ها در آماده باش کامل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه