English

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران:

نیاز به خون در تمام گروه‌های خونی، در سازمان انتقال خون ایران مرتفع شده است

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران بابیان اینکه نیاز به خون در تمامی گروه‌های خونی جهت مداوای به مجروحان نیازمند به دریافت خون در مناطق زلزله‌زده استان در سازمان انتقال خون ایران مرتفع شده است، افزود: ذخایر خونی در سازمان به حد مطلوب رسیده است.

نیاز به خون در تمام گروه‌های خونی، در سازمان انتقال خون ایران مرتفع شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حاجی بیگی گفت: هیچ مشکلی ازنظر تأمین خون وجود ندارد و با توجه به اینکه سازمان انتقال خون بضاعتی دارد، مردم مطمئن باشند که نیاز به خون جهت مداوای مجروحان، مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: با فراخوان نیاز به اهدا خون، در مناطق زلزله‌زده از سوی سازمان با پاسخ مثبت اهداکنندگان و مراجعه‌کنندگان اهدا خون به مراکز انتقال خون در سراسر کشور مواجه شدیم، که گروه خونی" o منفی"، به‌عنوان دهنده‌ی همگانی که می‌تواند در بحران‌ها و حوادث مؤثر باشد، به مجروحان نیازمند به دریافت خون ارائه داد.

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، گفت: من از ابراز احساس همدلی، نوع‌دوستی، ایثارگری، فداکاری و مشارکت اجتماعی بی‌نظیر را به ملت ایران تبریک می‌گویم که درزمینهٔ ی اهدا خون کمک کردند و اکنون هیچ مشکلی ازنظر تأمین خون وجود ندارد.

حاجی بیگی تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که نیاز به خون مرتفع شده است و ما همه خدمت‌گزار مردم کرمانشاه و مجروحان در مناطق زلزله‌زده هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه