English

استاندار هرمزگان :

میناب محور توسعه شرق هرمزگان می شود/آغاز اجرای آئین نامه تجارت ملوانی در هرمزگان

استاندار هرمزگان در دیدار با امام جمعه میناب اظهار داشت: با اجرای طرح های توسعه سواحل مکران آینده خوبی برای شرق هرمزگان رقم خواهد خورد و شهرستان میناب نیز به عنوان یک قطب مهم در این منطقه می تواند محور توسعه باشد.

میناب محور توسعه شرق هرمزگان می شود/آغاز اجرای آئین نامه تجارت ملوانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان،  فریدون همتی در دیدار با امام جمعه میناب با تاکید بر اینکه باید ذهن و نگرش مردم را نسبت به آینده پر از امید و نشاط کنیم، عنوان کرد: دشمن دائما در حال توطئه علیه ملت ایران است و تحریم های اقتصادی نیز در این راستا صورت گرفت که به لطف خداوند و هدایت های مقام معظم رهبری و همت و تلاش مردم و دولتمردان شاهد کم اثر شدن تحریم ها بوده ایم.

استفاده از ظرفیت مردمی در رفع چالش ها

وی ادامه داد: دولت با محدودیت های منابع مالی مواجه است و اگر بتوانیم فکر و ایده و توانمندی مردم را به کار بگیریم شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز اجرای آئین نامه تجارت ملوانی در هرمزگان، تصریح کرد: برای توسعه فعالیت های صیادی و فعال شدن تعاونی های مرزنشینان نیز در هرمزگان برنامه داریم.

همتی با بیان اینکه شهرستان میناب می تواند محور توسعه شرق استان هرمزگان باشد، اظهار داشت: با اجرای طرح های توسعه سواحل مکران آینده خوبی برای شرق هرمزگان رقم خواهد خورد و شهرستان میناب نیز به عنوان یک قطب مهم در این منطقه می تواند محور توسعه باشد.

حجت الاسلام حسین معتمدی فر امام جمعه میناب نیز در این دیدار از نگاه جامع همتی استاندار هرمزگان به مسائل استان و طرح های و برنامه های جدید مدیریت عالی استان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه