English

فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد

کشف محموله میلیاردی قاچاق در سواحل هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در سواحل شهرستان میناب توسط نیروهای مرزبانی خبر داد.

کشف محموله میلیاردی قاچاق در سواحل هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی اصغر خرم‌روی با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله از یک فروند لنج تجاری کشف شده که آن از سوی کارشناسان یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

وی بیان داشت: محموله کشف شده شامل انواع مواد غذایی از جمله 18 هزار کیلوگرم برنج، 25 هزار کیلوگرم شکر، یک هزار لیتر روغن خوراکی، دو هزار کیلوگرم فلفل و برخی اقلام دیگر است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با بیان اینکه این محموله کالای قاچاق توسط ماموران مرزبانی شهرستان میناب کشف شده، گفت: ماموران به هنگام گشت‌زنی در اسکله بندر تیاب به یک فروند لنج باری مشکوک و شناور را مورد بازدید و بررسی قرار دادند و موفق به کشف محموله مذکور شدند.

خرم‌روی با اشاره دستگیری یک نفر در خصوص این پرونده، خاطرنشان کرد: متهم مذکور پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به آسیب‌هایی که قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: در همین راستا مقابله با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی و کمک به اقتصاد کشور از اولویت‌های مهم مرزبانی است.

به گزارش تسنیم، میناب واقع در شمال شرقی شهرستان بندرعباس و در بخش‌هایی همانند تیاب، به ساحل متصل است، میناب از دیرباز مرکز تجارت در حوزه جنوب شرقی به شمار می‌رفته است.

نام این منطقه در باب قاچاق کالا و سوخت، در سال‌های اخیر با رشد سونامی‌وار قاچاق گازوییل بیش از هر زمانی مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی