English

خبرنگاران گیلانی حرم مطهر امام حسین(ع) را زیارت کردند

40 نفر از خبرنگاران گیلان که 12 آبان به عراق اعزام شدند پس از پیاده روی اربعین در مسیر نجف اشرف به کربلا وارد شهر کربلا شدند و حرم مطهر امام حسین(ع) را زیارت کردند.

خبرنگاران گیلانی حرم مطهر امام حسین(ع) را زیارت کردند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار موج گیلان در عراق با تشکر از فعالیت خبرنگاران و عکاسان گیلانی پیرامون پوشش خبری و تصویری مراسم پیاده روی اربعین حسینی از انتشار اخبار بزرگترین اجتماع تاریخ توسط خبرنگاران گیلانی تشکر کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: موکب نور الزهرا، موکب گیلانی ها در کربلا زحمت زیادی را می کشند برای اینکه زائران امام حسین(ع) در این چند روز که در کربلا حضور دارند تقریبا مشکلاتشان به حداقل برسد و زائران امکانات حداقلی را داشته باشند.

اربعین1

جعفری با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه از زمانی که تاسیس شد فلسفه اش در حوزه جذب، آموزش و سازمان دهی بود گفت: ما امروز تابو ها را شکستیم و از قالب دستور العمل  خارج شدیم و نگاه ما فقط در حوزه کار های ابلاغی و دستور العملی نیست.

وی افزود: یک نمونه اش همین برنامه ای است که در کشور  برای اولین بار توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان اتفاق افتاد و به دور از همه رنگ ها و سلایق همه را کنار هم جمع کردیم،  قلوب به هم نزدیک شدند.

اربعین 3

جعفری با اشاره به اینکه امروز رسانه  اثر گزار ترین ابزار در  دنیای امروز است اظهار کرد: در دنیای که  تمام رسانه های غربی  با بوق و کرنا کردن عملکرد های خیلی ضعیف می خواهند ذائقه مردم را تغییردهند و شکست را به پیروزی تبدیل می کنند و پیروز های را به شکست، امروز بسیج رسانه، در حوزه رسانه کشور و به ویژه سازمان بسیج رسانه استان گیلان این خلا را پر کرد.

 وی بابیان اینکه تیم‌ فنی و پشتیبانی سازمان بسیج رسانه استان گیلان در شهرهای نجف، کربلا و رشت برای حمایت فنی از تیم‌های خبری در حوزه مباحث ارتباطات اینترنتی فعال است، اظهار کرد: سامانه خبری اربعین گیلان نیز راه‌اندازی شده است.

اربعین 2

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: خبرنگاران گیلانی پیام‌رسانان همایش پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی (ع) هستند و به نیابت از شهدای رسانه در این همایش شرکت دارند.

جعفری گفت: شهیدان سید اسماعیل سیرت، محمدرضا نشرودکل، سید محمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری هشت شهید رسانه گیلان هستند.

پیاده روی اربعین

به گزارش موج، خبرنگاران گیلانی اکنون در کربلا هستند و تا لحظاتی دیگر حرم مطهر امام حسین(ع) را زیارت خواهند کرد.

تاریخ برگشت آنان نیز به گفته جعفری، پس از پایان مراسم اربعین حسینی حدود 20 آبان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه