English

آیت الله اعرافی:

شکست داعش در عراق و سوریه از برکات پیاده روی اربعین حسینی است

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: بی شک یکی از برکات و دستاوردهای مراسم پیاده روی ۲۰ میلیونی اربعین حسینی، شکست امروز داعش در عراق و سوریه است.

شکست داعش در عراق و سوریه از برکات پیاده روی اربعین حسینی است

 به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل ازمرکز خبرحوزه آیت الله علیرضا اعرافی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به لطف الهی سال به سال بر عمق و شور و حرارت این مراسم عظیم افزوده می شود و این مساله به نظر بنده قبل از هر چیز نتیجه عنایت ویژه خود خدای متعال به دستگاه سیدالشهدا(ع) است و این که به تعبیر پیامبر اکرم(ص) در شهادت امام حسین(ع) آتش و حرارتی در دل مومنین ایجاد شده که هیچ گاه خاموش نمی شود.

وی افزود: البته این همه عظمت که ما در سال های اخیر در پیاده روی اربعین دیده ایم تنها جلوه ای از برکات معنوی و فرهنگی این آستان مقدس است و به تعبیر بزرگان تا قیام قیامت و صحرای محشر ، این نور و معنویت دستگاه حسینی است که تلولو و درخشانی دارد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه همچنین با بیان این که تحکیم وحدت و اخوت اسلامی و شیعی یکی دیگر از برکات معنوی پیاده روی اربعین است، خاطرنشان کرد: مراسم اربعین حقیقتاً به مصداق و نماد بارزی از تجلی وحدت و برادری اسلامی تبدیل شده که حتی پیروان دیگر ادیان و مذاهب را نیز شیفته خود ساخته و آن ها نیز خود را به خیل عظیم راهپیمایی کنندگان اربعین می رسانند.

امام جمعه قم بیان داشت: به کوری چشم دشمنان اسلام و از جمله وهابیت تکفیری، امروز شیعیان و محبان اهل بیت(ع) در اوج عزت و افتخار قرار دارند و همه این ها به برکت امام حسین(ع) و نهضت عاشوراست و ما باید در مسیر تبیین و ترویج آموزه های حسینی در اقصی نقاط عالم از همه ظرفیت های موجود نهایت استفاده را بکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی