English

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد

انتشار ۱۵۰خبر از پیاده روی اربعین از زمان سفر خبرنگاران گیلانی به عراق

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از انتشار 150خبر و گزارش تصویری از پیاده روی اربعین تنها طی دو روز از سفر خبرنگاران و عکاسان گیلانی به عراق در فضای مجازی خبر داد.

انتشار 150خبر از پیاده روی اربعین از زمان سفر خبرنگاران گیلانی به عراق

محسن جعفری در گفت و گویی با خبرنگار موج گیلان در عراق با تشکر از فعالیت خبرنگاران و عکاسان گیلانی پیرامون پوشش خبری و تصویری مراسم پیاده روی اربعین حسینی از انتشار 150 خبر تنها طی دو روز سفر آنها به عراق خبر داد.

پیاده روی اربعین 2

وی با بیان اینکه تیم‌ فنی و پشتیبانی سازمان بسیج رسانه استان گیلان در شهرهای نجف، کربلا و رشت برای حمایت فنی از تیم‌های خبری در حوزه مباحث ارتباطات اینترنتی فعال است، اظهار کرد: سامانه خبری اربعین گیلان نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

پیاده روی اربعین 5

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: خبرنگاران گیلانی پیام‌رسانان همایش پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی (ع) هستند و به نیابت از شهدای رسانه در این همایش شرکت دارند.

پیاده روی اربعین 6

جعفری گفت: شهیدان سید اسماعیل سیرت، محمدرضا نشرودکل، سید محمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری هشت شهید رسانه گیلان هستند.

پیاده روی اربعین 3

وی یاداور شد: اخذ مجوزهای لازم جهت عسک برداری و تهیه گزارش‌های خبری و صدور کارت شناسایی معتبر ویژه خبرنگاران که نیروهای امنیتی مانع از کار حرفه‌ای همکاران نشوند نیز انجام شده است.

پیاده روی اربعین 9

به گزارش موج، خبرنگاران گیلانی اکنون در مسیر سامرا، کاظمین و نجف اشرف هستند و پیاده روی از نجف تا کربلا را به صورت ویژه پوشش خواهند داد.

تاریخ برگشت آنان نیز به گفته جعفری، پس از پایان مراسم اربعین حسینی حدود 20 آبان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه