English

فرمانده انتظامی استان قم :

ضرورت توجه به مسئله آموزش به عنوان حرکتی جهادی

فرمانده انتظامی استان، هزینه کردن در بخش آموزش را نوعی سرمایه دانست و تاکیدکرد: باید به مسئله آموزش به عنوان حرکتی جهادی نگاه شود.

ضرورت توجه به مسئله آموزش به عنوان حرکتی جهادی

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، فرمانده انتظامی استان قم در هفتمین کمیسیون قرارگاه جهادی معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تاکید بر ضرورت توجه به مسائل آموزشی به صورت جهادی، اظهارداشت:آموزش امری کلیدی و مهم در همه ماموریت ها است که اهتمام به آن باعث کاهش میزان خسارات و تلفات و همچنین هزینه ها می شود.

وی سپس هزینه کردن در بخش آموزش را نوعی سرمایه دانست و با بیان اینکه باید آموزش به کارکنان هدفمند باشد، گفت: آموزش در بحث های عملی و کاربردی باید پویا بوده و در مسائل علمی ممارست داشته باشیم.

سردارکاظم مجتبایی با اشاره به بخش های تئوری و عملی در آموزش، اضافه کرد: عملی و کاربردی کردن آموزش مهم تر بوده و هدف عمده قرارگاه جهادی نیز همین است که ما باید آن را از تئوری و معلومات به باور تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه باید به بحث آموزش به عنوان حرکتی جهادی نگاه شود، تاکید کرد: آموزش اسباب پیشگیری از تخلفات و استاندارد سازی رفتار است که با اسم جهاد بار ارزشی گرفته و باید برای رسیدن به هدف مشترک و پویایی سازمان تلاش کرد.

سردار مجتبایی گفت: قرارگاه جهادی، آموزشی به منظور حرکت به سمت ارتقاء دانش، رفتار و توانمندی پلیس تشکیل و اهداف آن در جهت آرامش و آسایش مردم است و ما با جدیت آن را دنبال کرده چون هدف خدمت به مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه