English

فرمانده انتظامی استان قم :

فرهنگ صحیح رانندگی جای ترس از جریمه های پلیس را گرفته و جایگاه آرمانی فرهنگ در ترافیک محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان قم: کاهش تعداد تلفات حوادث رانندگی نشان می دهد که فرهنگ صحیح رانندگی جای ترس از جریمه های پلیس را گرفته و جایگاه آرمانی فرهنگ در ترافیک محقق شده است.

فرهنگ صحیح رانندگی جای ترس از جریمه های پلیس را گرفته و جایگاه آرمانی فرهنگ در ترافیک محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،فرمانده انتظامی استان قم همزمان با ششمین روز از هفته ناجا  در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک و همیاران پلیس،  که با حضور جمعی از مسئولان استانی و همیاران ترافیک در تالار شهید آوینی قم برگزار شد،  اظهار داشت: در این مدت صدور برگه جریمه و اعمال قانون نیز 2 درصد در قم کاهش یافته است که این مساله بیانگر ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه می باشد.

وی اضافه کرد: کاهش تعداد تلفات حوادث رانندگی نشان می دهد که فرهنگ صحیح رانندگی جای ترس از جریمه های پلیس را گرفته و جایگاه آرمانی فرهنگ در ترافیک محقق شده است.

سردار کاظم مجتبایی با بیان این که لازمه جامعه پذیری و حقوق شهروندی، توجه به فرهنگ است، ادامه داد: امروز پلیس به تنهایی مدعی کاهش تصادف ها نیست، بلکه آحاد جامعه با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش تلفات حوادث رانندگی سهیم هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم نیز هدف از برگزاری این هماش را تجلیل از افرادی که در امر ترافیک فعال و یاور راهور می باشند، عنوان کرد و گفت: ارتقاء فرهنگ ترافیک میان قشرهای مختلف جامعه به ویژه کودکان از اهداف راهور است و در این راستا کارشناسان راهور در طول سال با حضور در مدارس نسبت به آموزش نحوه رعایت قوانین آموزش ترافیک اقدام می نمایند.

سرهنگ احمد پوربافرانی افزود: بر اساس تفاهم نامه بین راهور و آموزش و پرورش، تمام دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، همیار پلیس هستند.

گفتنی است، در این همایش، تعدادی از همیاران پلیس، فرهنگ یاران ترافیک و راهوران محله تجلیل شدند، 14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است و شعار این هفته، «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه