English

استاندار هرمزگان تاکید کرد

اولویت جذب سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس /امکان آموزش نیروهای بومی فراهم شود

استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار توسط منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، گفت: باید با جذب سرمایه‌گذار بتوان ظرفیت‌های بالقوه منطقه ویژه خلیج فارس را به بالفعل تبدیل کرد.

اولویت جذب سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس /امکان آموزش نیروهای بومی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان،  فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که در منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار توسط منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، اظهار داشت: باید با جذب سرمایه‌گذار بتوان ظرفیت‌های بالقوه منطقه ویژه خلیج فارس را به بالفعل تبدیل کرد و این منطقه از تمام ظرفیت خود برای رسیدن اهداف اقتصادی استفاده کند.

وی به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس برای ایجاد اشتغال در استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: باید با نیازسنجی واحد‌های تولیدی توسط ادارات کل کار و رفاه اجتماعی و فنی حرفه ای، برای آموزش نیروهای بومی اقدام شود تا مشکل اشتغال هرمزگانی‌ها و یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم حل شود.

استاندار هرمزگان به وجود مدیران بومی در هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس اشاره و تاکید کرد: وجود مدیران بومی می‌تواند در چامه‌زنی برای ایجاد اشتغال بومیان استان موثر باشد تا واحد‌های صنعتی و تولیدی از نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان بیشتر استفاده کنند.

وی حل مسائل منطقه ویژه خلیج فارس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را ضروری دانست و بیان داشت: تمامی پرونده های قضایی واحدهای صنعتی و تولیدی، تشکیل شده توسط شرکت آب منطقه‌ای، بسته شود و مشکلات این شرکت با صنایع، در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و حل و فصل شود.

همتی افزود: باید موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی استان رفع شود تا توسعه هرمزگان شتاب گیرد.

استاندار هرمزگان پس از این نشست از واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در بندرعباس بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه