English

دکلمه زیبای کودک تحت حمایت بهزیستی قم در وصف کارکنان نیروی انتظامی

همزمان با آخرین روز از هفته ناجا ، مدیرکل بهزیستی استان و هیئت همراه و تعدادی از کودکان مراکز حضرت حمزه ،علی اکبر و کوثر(ع) با فرمانده انتظامی استان دیدار و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند

دکلمه زیبای کودک تحت حمایت بهزیستی قم در وصف کارکنان نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، همزمان با آخرین روز از هفته ناجا ، مدیرکل بهزیستی استان و هیئت همراه و تعدادی از کودکان مراکز حضرت حمزه ،علی اکبر و کوثر(ع) با فرمانده انتظامی استان دیدار و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند و یکی از کودکان تحت حمایت بهزیستی استان قم دکلمای زیبا در وصف کارکنان نیروی انتظامی به این شرح قرائت کرد.

در روزهای دور ... آن زمان که مانند مرغی از آشیان دور مانده , سراپای وجودم از سختی روزگار می لرزید ، دستان پر مهری  دلم را گرم کرد و نگاهم را آرامش بخشید.

همان روزهایی که گمان می کردم دنیای بی سرپناهی ها روی سرم سایه افکنده فرشتگان سبز پوش از دور مرا مراقبت می کردند.

سبز پوشان پلیس قامتی به بلندی آسمان داشتند و سینه ای به ستبری کوه ها دستانشان امنیت گرمای مهر پدری را با خود داشت و نگاهشان مرا به روزهایی روشن نوید می داد.

هر جا باشم و در هر گوشه از این آب و خاک روزگار به سر کنم  دستان گرم فرشتگان سبز پوش را روی شانه هایم حس می کنم  من در گرمای محبت و تعهدشان رشد می کنم و هر روز بالنده تر می شوم.

فرشته گان سبز پوش روزتان مبارک.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان قم: هفته نیروی انتظامی را از طرف خود و ۲۳۰ نفر از کارکنان اداره کل بهزیستی استان و ۳۰ هزار نفر از افرادی که تحت حمایت بهزیستی استان هستند و همچنین از طرف فرزندانی که تعدادی از آنها به نمایندگی از خانواده هایشان حضور دارند ،تبریک گفته و قدردان زحمات شما هستیم.

وی افزود: امنیت از نعمت های مجهول است و موقعی که انسان در آن غرق است، قدر آن را نمی داند.

دکتر سلیقه با مقایسه امنیت کشور با کشورهای همسایه تاکید کرد: نعمت امنیت کشور را در درجه اول حاصل خون پاک شهدا و بعد حاصل رشادتها و فداکاری های نیروی انتظامی می دانیم.

وی ادامه داد: در مجموعه بهزیستی استان بیش از ۱۵۰ فعالیت مختلف صورت می گیرد، حمایت ۲۲ هزار معلول و حدود چهار هزار نفر زن بی سرپرست، نگهداری بیش از دو هزار نفر معلول و یا بی سرپرست در ۴۳ مرکز توانبخشی و اجتماعی به صورت شبانه روزی و صدور مجوز خدمات بهزیستی برای ۲۷۰ مرکز در استان، تنها بخشی از فعالیت های مجموعه بهزیستی استان است.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: در کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی همکاری بسیار خوبی با مجموعه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان داریم و هم افزایی مطلوبی را بین دو نهاد برقرارکرده ایم و این همکاری باعث شده تا خدمات خوبی را ارئه دهیم گرچه با اهداف بلندی که دنبال می کنیم، فاصله دارد ولی در آن مسیر در حال حرکت هستیم.

دکتر سلیقه با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: بستر توسعه پایدار، امنیت است، البته امنیت شاخه‌های مختلفی دارد که مهمترین بستر توسعه کشور بستر اجتماعی است، نیروی انتظامی نیز در طول دو دهه اخیر که وارد بحث اجتماعی شده خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از حضور عوامل بهزیستی گفت: حوزه امنیت حوزه سختی است، گاهی انسان در یک حوزه کار می‌کنند که حریف در آن مشخص است و محدوده ی معینی دارد،موضوعات امنیتی جدید، کار را برای مسئولان سخت کرده است و همیشه باید منتظر یک اتفاق جدید بود.

وی افزود: در جبهه ی جنگ، حریف و دشمن مشخص است اما در جنگ فرهنگی و نرم که همه را در مسیر آسیب خودش قرار داده است، کار را برای نیروی انتظامی و پلیس سخت کرده است و حتماً بایستی از ابزارهای مختلف و نوین استفاده کنیم و رفتار پلیس را اجتماعی و فرهنگی تر کنیم.

سردار کاظم مجتبایی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای آگاه سازی مردم و همچنین ایجاد ارتباط پلیس با مردم برای استفاده از قدرت بالای آنها است.

مجموعه بهزیستی استان فعالیت‌های مختلفی در حوزه اجتماعی و فرهنگی انجام می دهد که رکنی اساسی وکمک بسیارخوب و تکیه گاه محکمی را برای کل استان فراهم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه