English

رحمانی فضلی؛

سلام رییس جمهوری را به مردم گیلان تقدیم میکنم/شباهت موقعیتی دو استان ساحلی و حماسی بوشهر و گیلان موجب استفاده سالاری در گیلان شد/همه استانها برای ما ایران است

وزیر کشور گفت: در دوره جدید تصمیم براین شده جابه‌جایی‌هایی در سطح استانداران در کشور داشته باشیم تا نیروها بتوانند ایفای نقش بهتری داشته باشند.

سلام رییس جمهوری را به مردم گیلان تقدیم میکنم/شباهت موقعیتی دو استان ساحلی و حماسی بوشهر و گیلان موجب استفاده سالاری در گیلان شد/همه استانها برای ما ایران است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع محمدعلی نجفی و معارفه مصطفی سالاری استاندار جدید گیلان در بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: همواره راهنمایی‌ها و ارشادهای آیت‌الله قربانی برای ما راهگشا بوده و از پشتیبانی ایشان از دولت، رئیس جمهور و محمدعلی نجفی استاندار گیلان در مدت چهار سال گذشته قدردانی می‌کنیم.

وی به آغاز فعالیت دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: در دوره جدید تصمیم براین شده جابه‌جایی‌هایی در سطح استانداران در کشور داشته باشیم تا نیروها بتوانند ایفای نقش بهتری داشته باشند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه نجفی از استانداران موفق دولت محسوب می‌شود، تصریح کرد: اگر همدلی و همراهی نباشد نمی‌توانیم پیشرفت همه‌جانبه داشته باشیم و موفقیت نجفی به دلیل توانمندی و همکاری‌های تحت نظارت نماینده ولی فقیه در گیلان بوده است.

وزیر کشور، استان البرز را دارای مسائل ویژه خود دانست و بیان کرد: استان البرز را یکپارچه با تهران می‌دانیم و از نظر ما نجفی ارتقا پیدا کرده است.

وی با تأکید براینکه از تجربه نجفی استاندار سابق گیلان در استان البرز استفاده می‌کنیم، گفت: امر مذکور از افتخارات گیلانی‌ها محسوب می‌شود.

این مسؤول، سالاری را از استانداران موفق در عرصه‌های مختلف در بوشهر ذکر کرد و یادآور شد: از سالاری خواستیم در گیلان که دارای شرایط نزدیکی با بوشهر است با ما همکاری کند.

وی در مورد مشابهت های گیلان و بوشهر اظهار کرد: هر دو استان بوشهر و گیلان ساحلی و حماسی هستند در بوشهر دلواریها و در گیلان مردان جنگل به مبارزه به استعمار برخواسته بودند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه سالاری با انرژی بیشتر، نیروی جوانی و همکاری نماینده ولی فقیه در گیلان در این استان فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: گیلان دارای نمایندگانی عاقل و پر کار است.

وزیر کشور، گیلان را استانی مهم و راهبردی توصیف کرد و افزود: استاندار جدید گیلان باید پروژه‌های استاندار قبلی را به اتمام برساند و پروژه‌های جدیدی را در استان ایجاد کند.

رحمانی فضلی: تامین آزادی سیاسی جزو اولویت ماست

وزیر کشور با بیان اینکه گیلان و بوشهر دو استان پر افتخار کشورند گفت:توسعه استان ها برای ما اولویت یک است .

رحمانی فضلی گفت: دولت مصر است اراده و عزم ملی در اقتصاد مقاومتی به نتیجه برسد.

وزیر کشور با بیان اینکه به مشاورت مردم در عرصه های سیاسی نیاز داریم افزود: تامین آزادی های سیاسی جزو اولویت حوزه سیاسی ماست.

رحمانی فضلی با توج به اینکه آسیب های اجتماعی اولویت محکم دولت است خاطر نشان کرد: باید مردم را با اندیشه های ناب آشنا کنیم و در این مسیر حرکت دهیم.

وزیر کشور با تصریح به اینکه در مقابل اسلام راستین اسلام خشونت را تشکیل می دهند گفت: دشمن در تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی است

وزیر کشور با توجه به اینکه تعامل استانداران به معنای پیشبرد در اهداف است افزود: استاندار باید قدرت هماهنگی در استان داشته و نماینده ولی فقیه یار و یاور و حامی او باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه