English

معاون پارلمانی رئیس جمهور ارتحال آیت الله باریک بین را تسلیت گفت

حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور روز یکشنبه با انتشار پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه پیشین قزوین و نماینده سابق مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ارتحال آیت الله باریک بین را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه الله الرحمن الرحیم
انا الله وانا الیه راجعون
اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شئ
ارتحال روحانی جلیل القدر؛ اباالشهید حضرت آیت الله آقای حاج شیخ هادی باریک‌ بین، نماینده ولی فقیه و امام جمعه پیشین قزوین و نماینده سابق مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر گردید.
این یار دیرین و مورد اعتماد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، در دوران پیش از انقلاب، نقش مهمی در مبارزه با نظام ستم شاهی داشت و عمر پربرکت خود را صرف ترویج معارف اسلامی و سپس خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بویژه مردم شریف و مومن استان قزوین کرد و منشاء خیرات و برکات فراوانی برای این استان شد.
اینجانب ضمن ابراز تاثر عمیق خود از این ضایعه تاسف بار، ارتحال این عالم ربانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علما، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه، مردم متدین قزوین و بویژه بیت مکرم و فرزندان داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان جل و اعلا برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان داغدارش صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می کنم.

حسینعلی امیری
معاون امور مجلس رئیس جمهور
20-01-1396

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه