English

هفته دولت به عنوان نمادی از وحدت مردم و دولت است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته بزرگداشت دولت گفتند: هفته دولت به عنوان نمادی از وحدت مردم و دولت و بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

هفته دولت به عنوان نمادی از وحدت مردم و دولت است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در پیام مشترک خود که به مناسبت هفته دولت صادر شده است، آورده اند: هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال عروج کرده تا افق عرش، شهیدان رجایی و باهنر است که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنایی دیگر بخشیدند و پرچم پرافتخار کشور را در مسیر انقلاب برپا داشتند تا امروز همچنان در گذار وزیدن نسیم تدبیر و امید با صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد. در ادامه این پیام مشترک گفته شده است: بی شک هفته دولت به عنوان نمادی از وحدت مردم و دولت، بهترین زمان برای بیان دستاوردها، خدمات و تلاش های دولتمردان با تأسی از ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهیدان والامقام و نیز تحکیم و تقویت همدلی و هم زبانی میان ملت و دولت است. در بخش دیگری از پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان آمده است: دراین میان نگاه ویژه دولت تدبیر و امید تحت هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب به مشارکت همه جانبه مردم، دولتمردان، تشکل های مردم نهاد، احزاب و بویژه بخش خصوصی در ساختن ایرانی سربلند و آزاد، فرصتی شد تا طلایه داران عرصه خدمت و تلاش، افق های جدیدی از پیشرفت و توسعه را در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل طراحی و به منصه ظهور برسانند. آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در خاتمه این پیام مشترک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را به تمامی مدیران و کارمندان ارزنده و تمامی نیروهای پرتلاش و فعال که دل در گرو خدمت به انقلاب اسلامی قرار داده اند، تبریک گفته و دوام توفیقات روزافزون آنان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزدمنان مسئلت کرده اند. به گزارش موج؛ دوم تا هشتم شهریورماه، به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.

هفته دولت امسال با شعار اقدام و عمل، ملت - دولت؛ امیدوار و استوار برگزار می شود.

در هفته دولت امسال، یک هزار و ۱۸۷ پروژه عمرانی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی در گیلان با اعتباری بالغ بر ۱۴هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح می شود. اعتبار پروژه های هفته دولت امسال در استان نسبت به سال گذشته، سه هزار و ۸۰ میلیارد ریال معادل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه