English

فرماندار چرام:

رفع مشکلات جاده‌ای مناطق عشایری اولویت دولت تدبیر و امید است

فرماندار شهرستان چرام از جاده چاسخار به طسوج و مناطق سیل زده در چاسخار بازدید و نسبت به رفع مشکلات جاده چاسخار تاکید کرد.

رفع مشکلات جاده‌ای مناطق عشایری اولویت دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری موج از چرام، عصر امروز داریوش پاداش فرماندار چرام با همراهی بخشدار مرکزی ، رئیس امور عشایر کهگیلویه، مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه و مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام از منطقه عشایری چاسخار بازدید کرد.

پاداش در حاشیه این بازدید، پس از ارزیابی وضعیت جاده ارتباطی چرام – گره ای – چاسخار طسوج، اظهار کرد: در حال حاضر این جاده یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های زیرساختی شهرستان چرام می‌باشد که متاسفانه علیرغم اهمیت آن، هنوز به نحو مطلوبی ساماندهی نگردیده است.

فرماندار چرام گفت: خوشبختانه با رایزنی و پیگیری‌های مستمر نماینده شهرستان‌های چهارگانه و عزم راسخ مسئولین دولت تدبیر و امید، پروزه بهسازی یکی از نقاط به شدت حادثه خیز جاده مذکور با مدیریت اداره امور عشایر و همکاری راهداری شهرستان آغاز گردیده و در حال حاضر یک دستگاه بیل زنجیری پیکردار، یک دستگاه لودر، یک دستگاه بلدوزر و ... در حال اجرای عملیات بهسازی و تعریض جاده بالاخص پیچ‌های خطرناک مسیر هستند.

پاداش با اشاره به اهمیت جاده ارتباطی یاد شده و نقش آن در توسعه کشاورزی، دامداری و توریستی منطقه، ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید تا کنون با اولویت بندی مطلوب پروژه‌ها و اقدامات مؤثر، بخشی از زیرساخت‌های اساسی شهرستان چرام من جمله جاده اصلی بین شهرستانی چرام – سادات – یاسوج، جاده جوخانه – طسوج و جاده اصلی بین شهرستانی چرام – دهدشت، برق منطقه طسوج، گازرسانی به منطقه سادات، آبرسانی به منطقه پشته زیلایی و ... را به نحو مطلوبی ساماندهی کرده است.

فرماندار چرام افزود: جاده چاسخار هم یکی از اولویت‌های مورد تاکید مجموعه دولت و نماینده محترم هست که ان شاء الله ظرف دو سال آینده مشکلات آن برطرف خواهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه