English

افتتاح ۴۰ کیلومتر از آزادراه ارومیه - تبریز با حضور علی لاریجانی

قطعه های یک و 2 آزادراه ارومیه - تبریز به طول 40 کیلومتر صبح یکشنبه با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

افتتاح 40 کیلومتر از آزادراه ارومیه - تبریز با حضور علی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری موج، این قطعه بخشی از آزادراه 152 کیلومتری ارومیه به تبریز است که به اهتمام دولت تدبیر و امید احداث می شود. 

برای ساخت این قطعه ها 267 هزار مترمکعب خاکبرداری، 410 هزار متر مکعب خاکریزی و 14 هزار مترمکعب بتن ریزی شده است. در این آزادراه به عرض 27 متر، 258 هزار مترمکعب آسفالت ریزی شده است. 

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان آذربایجان غربی ساعتی پیش برای افتتاح چند طرح مهم عمرانی وارد آذربایجان غربی شد. 

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افتتاح دانشکده ادبیات پردیس نازلو، افتتاح طرح بزرگراه شهید کلانتری، بازدید از دریاچه ارومیه، حضور در جلسه شورای اداری استان و شرکت در جلسه با فعالان اقتصادی آذربایجان غربی از برنامه های علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر است 

در این سفر رسول خضری، روح الله حضرت پور، شهروز برزگر، سید هادی بهادری، یوناتن بت کلیا، سید تقی کبیری و جهانبخش محبی نیا ریاست مجلس را همراهی می کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه