English

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قم:

بانوان قم نقش گسترده‌ای در برنامه‌های هفته دفاع مقدس دارند

معصومه ظهیری گفت: کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برنامه‌های جامع و گسترده‌ای برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

بانوان قم نقش گسترده‌ای در برنامه‌های هفته دفاع مقدس دارند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قم در جلسه کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سه سطح متمرکز استانی، منطقه‌ای و داخلی ادارات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد: این دیدارها در طول سال انجام می‌شود، اما در هفته دفاع مقدس به طور ویژه و با حضور تیمی از بانوان و با هماهنگی بنیاد شهید صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اهمیت روایتگری دفاع مقدس را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: برنامه‌ریزی شده تا از تصاویر سری نمایشگاهی نیز در این هفته در مکان‌های مورد نیاز استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به موضوع دانشنامه دفاع مقدس یادآور شد: برای تبیین نقش بانوان قمی در دوران حماسه و ایثار کمیته محتوایی تشکیل شده و تا چند ماه آینده به جمع‌بندی‌های مناسبی در این مورد خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه