English

​مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

باید درس ایثار و فداکاری را از خانواده شهدا آموخت

مدیرکل بنیاد شهید قم گفت: باید درس ایثار و فداکاری را از خانواده شهدا آموخت، که بعد از دوران دفاع مقدس و با گذشت سه دهه همچنان با افتخار از این شهادتها یاد می کنند و پای آرمانها انقلاب اسلامی ایستاده اند و مدافع ارزشها هستند.

باید درس ایثار و فداکاری را از خانواده شهدا آموخت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بنیاد شهید قم در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دفاع مقدس دفاع از ارزشها بود، مردانی که برای حفظ دین و آرمانهای اسلامی با خدا معامله کردند و در وصایا بر آرمانهایشان که همان پیروی از ولایت فقیه،‌ حفظ عفاف و حجاب، اتحاد و انسجام و پیشبرد نظام اسلامی است، تاکید داشتند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا باری دیگر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق ببندیم و یاد ایشان را زنده نگه داریم و با حفظ راه شهدا اجازه ندهیم، اهداف شهدا در جامعه کمرنگ شود.

سردار سید جواد هاشمی اضافه کرد: باید درس ایثار و فداکاری را از خانواده شهدا آموخت، که بعد از دوران دفاع مقدس و با گذشت سه دهه همچنان با افتخار از این شهادتها یاد می کنند و پای آرمانها انقلاب اسلامی ایستاده اند و مدافع ارزشها هستند. تکریم و تقدیر از خانواده شهدا باید مورد تاکید دستگاهها باشد.

مسوول کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس تاکید کرد: امروز باید با برگزاری تشییع با شکوه برای شهدای مدافع حرم راه شهدا را  ارج بنهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم،‌ شهدای مدافع حرم نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت زنده است و  نسل امروز ادامه دهندگان راه شهدای دفاع مقدس هستند.

سردار هاشمی افزود: در مراسم های شهدا است که روحمان صیقل می یابد و با زدودن غبار از چشمان،‌ انوار قدسی شهدا را بهتر می بینیم.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس امسال مصادف است با دهه اول محرم و ملتی که شور و شعور حسینی را زنده نگه می دارند،‌ ایام دفاع مقدس را در ایامی برگزار می کنند که رزمندگانش ایثار و شهادت طلبی را از همین محرم و عاشورا آموختند.این هفته فرصتی است تا نسلهای انقلاب را با نسل دوران دفاع مقدس آشنا سازیم تابدانند انقلاب اسلامی با چه خونهایی به ثمر رسید و چگونه باید قدردان این آرامش و امنیت امروز باشند و در مسیر آرمانهای شهدا حرکت کنند. 

در این جلسه که با حضور نمایندگان ایثارگران 25 دستگاه اجرایی برگزار شد برنامه های پیشنهادی ستاد ایثارگران هفته دفاع مقدس به دستگاهها ارائه گردید تا ضمن بررسی، ‌نهایی شده و ابلاغ گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه