English

در راستای جلوگیری از اقدامات تفرقه‌افکن برخی افراد فرصت‌طلب صورت گرفت

بیانیه شورای شهر گرگان در راستای توسعه همدلی و برائت از تجمع‌های غیرقانونی

شورای اسلامی شهر گرگان با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام برائت از هرگونه تجمع غیرقانونی و اقدامات تفرقه‌افکن برخی افراد فرصت‌طلب، وحدت و همدلی خود را در راستای توسعه شهر گرگان اعلام کرد.

بیانیه شورای شهر گرگان در راستای توسعه همدلی و برائت از تجمع‌های غیرقانونی

به گزارش خبرگزاری موج، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان پس از دیدار عصر امروز با فرماندار گرگان، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام برائت از هرگونه تجمع غیرقانونی و اقدامات تفرقه‌افکن برخی افراد فرصت‌طلب، وحدت و همدلی خود را در راستای توسعه شهر گرگان اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و شهید پرور شهر گرگان

به حول و قوه الهی و به مدد مشارکت شما ملت شریف و حماسه ساز گرگان همچون سراسر کشور جمهوری اسلامی ایران در انتخابات سرنوشت ساز  دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری، شورای اسلامی شهر گرگان تشکیل و تصمیماتی در راستای پیشرفت و توسعه و آبادانی بیش از پیش بر اساس خرد جمعی اتخاذ نمود.

لیکن برخی از افراد فرصت طلب در صدد اختلاف بین اعضای شورای شهر و تلخ کردن شیرینی این پیروزی شما ملت بزرگوار و شریف و ملتهب کردن جامعه و قصد بر هم زدن آرامش و امنیت شهروندان در قالب تجمع‌های غیر قانونی کرده‌اند.

لذا ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همه مردم فهیم، ما اعضای شورای اسلامی شهر گرگان پیرو دعوت فرماندار محترم و ضمن تقدیر و تشکر از ایشان و معاونین محترمشان ضمن برائت از اینگونه اقدامات غیر قانونی با انتشار تصویر ذیل اتحاد و وحدت و همدلی نمایندگان مردم بزرگ گرگان در شورای اسلامی شهر گرگان به نمایش گذاشته و همه طرفداران و حامیان خویش را دعوت به آرامش می‌‌کنیم و در سایه الطاف الهی و تحت زعامت ولی امر مسلمین با تدبیر و درایت اعضای شورای شهر و مشارکت شما عزیزان فصل نوینی در عمران و آبادانی شهر مان را نوید می‌دهیم.

 از مهندس مرتضوی یکی از دیگر اعضای شورا با وجود عدم حضور به دلیل ماموریت خارج از استان و تایید و موافقت با انتشار این بیانیه سپاسگزاریم.

اعضای شورای اسلامی پنجمین دوره  شهر گرگان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه