English

فرماندار گرگان:

اعتبارات شهرستان گرگان به ۹۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت

فرماندار شهرستان گرگان گفت: اعتبارات امسال شهرستان گرگان به ۹۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته و رشد ۸۰ درصدی را نشان می‎دهد که این رشد خوبی است.

اعتبارات شهرستان گرگان به ۹۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: امسال از 24 مرداد ماه  7 هزار نفر از حجاج استان از فرودگاه گرگان اعزام می‎شوند که نزدیک به 80 درصد این حجاج از اهل تسنن هستند.

وی با بیان اینکه نیاز است همکاری لازم با مدیریت فرودگاه گرگان برای اعزام این حجاج شود، افزود: جلسه شورای اداری جلسه همراهی و همدلی مدیران است و بسیاری از مشکلات می‎تواند در این جلسات مطرح و حل شود.

فرماندار گرگان تاکید کرد: حضور خدام امام رضا(ع) در گرگان را در روز گذشته داشتیم که با توجه به دهه کرامت که از تولد فاطمه معصومه(س) تا میلاد با سعادت امام رضا(ع) است، ما یاد بارگاه امام رضا(ع) افتادیم و فضایی فراهم شد تا افرادی که نمی‎توانند به زیارت امام رضا(ع) بروند ارادت خود را نشان دهند.

حسینی تاکید کرد: زیر فضای سبز استان گلستان محرومیت وجود دارد و درصدد این نیستم که زیر سایه مرکزیت استان محرومیت باقی بماند و باید به گزارش‎ها و همکاری‎های لازم دستگاه‎ها کمک کنند.

وی افزود: در بین عید با سعادت قربان تا غدیر نیز جشن‎هایی خواهیم داشت و نیاز است همکاری لازم را در این مسیر دستگاه‎های اجرای داشته باشند و از سویی این ایام با برگزاری جشنواره اقوام متقارن شده که می‎توان از ظرفیت این جشنواره بهره گرفت.

فرماندار گرگان با بیان اینکه هفته دولت را در پیش داریم، گفت: از یک ماه گذشته به همه ادارات نامه‎نگاری‎ها انجام شده تا پروژه‎های قابل افتتاح و کلنگ‎زنی خود را اطلاع‎رسانی کنند.

حسینی تاکید کرد: وظیفه دولت خدمت‎رسانی است و اگر اطلاع درست نداشته باشیم هم به نظام و هم به دولت ظلم کردیم چرا که اگر اطلاع‎رسانی نشود مردم نمی‎دانند که دولت چه خدماتی می‎دهد.

وی ضمن گرامیداشت روز 17 مردادماه، روز خبرنگار یادآور شد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و بازخورد مسائل جامعه برخی موضوعات را به مسئولان تذکر می‎دهند و این روز را به این قشر پرتلاش تبریک می‎گویم.

فرماندار گرگان تاکید کرد: 17 مرداد ماه روز شهادت شهید خبرنگار صارمی است و این روز نشان می‎دهد که خبرنگاران حتی خارج از مرزها نیز به وظیفه اطلاع‎رسانی خود به درستی عمل می‎کنند.

حسینی به تغییر ساعت اداری برای کاهش پیک مصرفی برق اشاره کرد و افزود: این اقدام در مسیر افزایش آسایش و آرامش مردم است و اگر اطلاع‎رسانی درستی نباشد ممکن است مردم تصور کنند که بین گفتار و رفتار مسئولان مغایرت وجود دارد.

وی به اعتبارات شهرستان گرگان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 53 میلیارد تومان اعتبار شهرستان گرگان برای شهرداری‎ها، شهرها و روستا این شهرستان بود. امسال اعتبارات گرگان 93 میلیارد تومان افزایش داشته و رشد 80 درصدی را نشان می‎دهد  و این رشد خوبی است.

حسینی تاکید کرد: از این میزان اعتبارت 32 میلیارد تومان اعتبارات از برگشت درآمد خزانه مالیات و ارزش افزوده و جرائم بود که 20 میلیارد تومان برای شهردای‎ها و 12 میلیارد در برای دهیاری‎های شهرستان گرگان تخصیص 100 درصد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه