English

فرماندار گرگان

توسعه پایدار گرگان در دستور کار شورای شهر باشد

فرماندار گرگان گفت: توسعه پایدار شهر گرگان باید در دستور کار اعضای شورای اسلامی این شهر قرار بگیرد.

توسعه پایدار گرگان در دستور کار شورای شهر باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعباس حسینی صبح چهارشنبه در آئین تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار کرد: تشکر می کنم از اعضای دوره چهارم شورای شهر گرگان که تلاش خود را انجام دادند.

وی افزود: وزیر کشور اذعان داشت که ملت بهترین انتخابات را رقم زدند و در گرگان هم ۲۰ درصد به شعبات رای گیری اضافه شد و حضور حداکثری مردم گرگان را شاهد بودیم.

حسینی تصریح کرد: انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان تمام الکترونیک بود که موجب شد دخل و تصرف به صفر برسد.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ صندوق رای گیری در سطح استان وجود داشت که در تمامی صندوق ها موارد امنیتی رعایت شده بود و انتخابات تا آخرین ساعت جمعه به طول انجامید.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: حدود ۲۲۰ داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرگرگان شرکت کردند و پنج هزار نفر در مجموع درگیر انتخابات بودند.

حسینی بیان کرد: با تدبیر مناسبی که نظام برای انتخابات پیش بینی کرده بود ما هم احساس می کنیم که وظیفه خود را انجام دادیم و دین خود را ادا کردیم.

وی اضافه کرد: همه دنبال این هستیم که شهر گرگان توسعه پایدار داشته باشد و سوگند یاد کنیم که آرام ترین شورا را داشته باشیم و بر اساس چارچوب قوانین و مقررات قدم برداریم.

حسینی افزود: یک دوره چهار ساله پیش رو است و حداقل ۶ کمیسیون تشکیل می شود و به نوعی همه درگیر هستند و شرایط را با گروه های مشورتی در میان بگذارند.

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری به عنوان حاکمیت، مسئول بررسی مصوبات شورا است و وظیفه ما تطبیق قوانین است و امیدوارم لوایحی که تنظیم می شود مطابق با قانون باشد.

فرماندار گرگان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، گفت: دولت تدبیر و امید ۱۰۱ میلیارد تومان را برای ۲۱۰ پروژه کلنگ زنی و افتتاح در شهرستان گرگان اختصاص داده است.

حسینی افزود: شهرستان گرگان سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد داشت و امسال هم شورای شهر ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه مصوب کرده و ۹۳ میلیارد تومان بودجه عمرانی شهر است.

وی یادآور شد: شورای شهر گرگان مجاز است شهردار فعلی را به عنوان سرپرست انتخاب کند و یا فرد دیگری را برگزیند..

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه