English

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط در بانک سپه استان اصفهان

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان از اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط در بانک سپه استان اصفهان خبر داد.

اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط در بانک سپه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا باقری ضمن اعلام خبر فوق افزود: با مساعدت مدیرعامل  بانک سپه آقای چقازردی مبلغ 6000 میلیارد ریال از منابع بانک سپه برای اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در کل کشور تخصیص یافته است.

وی گفت: به منظور تسریع در اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج کلیه متقاضیان در صف انتظار به شعب درخواستی خود معرفی و دستورالعملهای تسهیل در عملیاتی شدن طرح مذکور به شعب زیر مجموعه ابلاغ گردید، کلیه متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی تعیین تکلیف و وام قرض الحسنه ازدواج متقاضیانی که پرونده خود را تکمیل نموده اند پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان از پرداخت تسهیلات ازدواج به 3299 نفر در سال 95 به مبلغ بیش از 340 میلیارد ریال و معرفی 2960 نفر به شعب بانک سپه استان از ابتدای سال 96 تا کنون و پرداخت تسهیلات به حدود 2000 نفر از واجدین شرایط به مبلغ بیش از 200 میلیارد ریال خبر داد و از متقاضیان معرفی شده که تا کنون به شعب مراجعه نکرده اند درخواست کرد در اولین فرصت به شعب درخواستی خود برای تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام نمایند.

باقری اعلام کرد: نخستین بانک ایرانی همسو با سیاستهای اقتصادی دولت تدبیر و امید و همچنین اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به 227 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان پهناور اصفهان تسهیلاتی به مبلغ 2389 میلیارد ریال پرداخت کرده است که با توجه به آمار مراجع استانی رتبه اول را در پرداخت تسهیلات بین بانکهای استان اصفهان بدست آورده است.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان موفقیت های بدست آمده را مرهون لطف خدا، برنامه ریزی و همدلی کلیه کارکنان بانک سپه دانست و ابراز امیدواری کرد نخستین بانک ایرانی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شعار سال 96 مبنی بر «اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال» بتواند رضایت حداکثری مردم شهیدپرور استان بزرگ اصفهان و فعالان اقتصادی به خصوص تولیدکنندگان را بدست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه