English

۳۴ کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه میزبان طرح قرآنی ۱۴۵۱

مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی ۱۴۵۱ در کرمانشاه، گفت: ۳۴ کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی استان کرمانشاه با آموزش قریب به یک هزار نفر در این طرح قرآنی مشارکت داشتند.

۳۴ کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه میزبان طرح قرآنی 1451

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شکوفه گوران مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی 1451 در کرمانشاه ابراز داشت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه طی تفاهم‌نامه‌ای با کانون تخصصی مهدویت 313 یار موعود این طرح ملی را به اجرا درآورد.

وی افزود: اجرای طرح ملی 1451 هم‌زمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه آغاز شد.

گوران، بابیان اینکه 34 کانون مجری این طرح در سطح استان کرمانشاه هستند، اظهار کرد: در این راستا 59 کلاس طرح قرآنی 1451 در مساجد استان تشکیل‌شده است

به گفته مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی ۱۴۵1، شرکت‌کنندگان در سه رده سنی کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در دو بخش خواهران و برادران آموزش‌های لازم را با محوریت سوره‌های الملک و الواقعه فراگرفتند.

وی اعلام کرد: 950 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در طرح قرآنی 1451 شرکت کرده‌اند.

گوران، با اشاره به برگزاری آزمون کتبی طرح در تیرماه، بیان کرد: آزمون شفاهی طرح 1451 در مردادماه برگزار می‌شود و اعلام اسامی برگزیدگان در شهریورماه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه