English

در ۱۴ شهرستان کرمانشاه رأی اول مردم به دکتر روحانی اختصاص دارد

استاندار کرمانشاه گفت: مردم اهل سنت و اهل حق بارأی بالای خود خواستار استمرار دولت دکتر روحانی شدند.

در 14 شهرستان کرمانشاه رأی اول مردم به دکتر روحانی اختصاص دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، اسد اله رازانی افزود: در استان کرمانشاه 25 درصد از جمعیت مردم اهل سنت و 12 درصد آن اهل حق است و رأی مردم اهل سنت و اهل حق بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری بیشتری در ابعاد مختلف دارد.

وی با اشاره به رأی قاطع و بالای مردم اهل سنت و اهل حق به دکتر روحانی اظهار داشت: به لحاظ تبلیغات شدید افراد ضدانقلاب در جامعه اهل سنت و اهل حق برای شرکت نکردن در انتخابات اما خوشبختانه مردم شریف اهل سنت و اهل حق همچون گذشته ارزشی برای افراد ضدانقلاب قائل نشدند و در انتخابات حضوری باشکوه داشتند و بارأی قاطع خود به دکتر روحانی خواستار استمرار کاری و مدیریتی این دولت شدند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: بالاترین رتبه‌ها در رأی به دکتر روحانی در استان کرمانشاه با 88 و 84 درصد به ترتیب به شهرستان‌های دالاهو و پاوه اختصاص دارد و همچنین رتبه‌های بعدی به شهرستان‌های روانسر و جوانرود اختصاص دارد که این رأی خیلی مهم است و جای سپاسگزاری از چنین مردمی دارد.

وی تصریح کرد: در تمامی 14 شهرستان استان رأی اول مردم به دکتر روحانی اختصاص دارد و درمجموع بیش از 68 در استان به دکتر روحانی رأی داده‌اند.

رازانی خواستار اهتمام و جدیت بیشتر مدیران استان برای خدمتگزاری بیشتر به مردم استان شد و گفت: وقتی در استان چنین مردمی بارأی بالای خود به استمرار دولت دکتر روحانی رأی داده‌اند لذا مدیران وظیفه‌دارند که نهایت تلاش و کوشش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند و در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه