English

تسطیح و زیرسازی جاده مواصلاتی آبشار پیران با اعتبار ۵ میلیار ریال

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از تسطیح و زیرسازی جاده مواصلاتی آبشار پیران بااعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد ریال خبر داد.

تسطیح و زیرسازی جاده مواصلاتی آبشار پیران با اعتبار 5 میلیار ریال

اکبر سنجابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه از تسطیح و زیرسازی جاده دسترسی به پارکینگ و آبشار پیران سرپل ذهاب خبر داد و گفت: آبشار پیران یا ریجاب یکی از بلندترین آبشارهای ایران است که در شهرستان سرپل ذهاب در 110 کیلومتری جنوب غربی کرمانشاه واقع‌شده است و هرساله با زیبایی‌های منحصربه‌فردی که دارد مسافران و گردشگران زیادی را در فصول مختلف سال مجذوب خود می‌کند.

وی افزود: به‌ منظور سهولت و دسترسی عبور و مرور مسافران و گردشگران به این منطقه بکر و زیبا تسطیح و بسترسازی 2 هزار و 500 متر جاده دسترسی به پارکینگ و آبشار پیران با بالغ‌بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای در دستور کار قرارگرفته است.

فرماندار شهرستان بیان داشت: آبشار پیران به‌عنوان میراث طبیعی بزرگ‌ترین جاذبه‌ی گردشگری و توریستی در استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب محسوب می‌شود و به همین منظور سعی خواهد شد با فراهم‌سازی امکانات و شرایط مساعد زمینه سفر به این چشم‌انداز طبیعی و تفرجگاه فراهم شود.

 وی در پایان همکاری و مشارکت مردم روستای کوهپایه‌ای پیران در امر تسطیح جاده دسترسی به آبشار پیران را مهم و ضروری خواند و گفت: مردم این روستا با فراهم‌سازی زمینه مساعد جهت فعالیت عوامل اجرایی می‌تواند در تسریع این امر مؤثر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه