English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

سارقان مسلح طلافروشی های اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سارق مسلحی که با پوشش زنانه اقدام به سرقت از طلافروشی ها می کردند در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.

سارقان مسلح طلافروشی های اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان و به دنبال برخورد با باندها و شبکه های سرقت های مسلحانه دو نفر از کسانی که در خرداد و اسفند ماه سال 95 اقدام به سرقت مسلحانه از دو مغازه طلافروشی در منطقه برخوار و مارچین اصفهان کرده بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این سارقان با پوشش زنانه اقدام به سرقت می کرد اظهار داشت: متهمان در مجموع مقدار 9 کیلو طلا را به سرقت بودند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: متهمان در مجموع توانسته بودند با فروش طلاهای سرقتی 10 میلیارد ریال وجه نقد کسب و از فروش اموال مسروقه اقدام به خرید املاک، خودرو و خرید های دیگر کرده بودند.

وی به انجام اعمال خشونت آمیز توسط این سارقان هنگام  سرقت از مغازه های طلافروشی اشاره کرد و گفت: این افراد به شکلی غیر انسانی با صاحبان مغازه ها برخورد کرده و وقتی با مقاومت از سوی آنها مواجه می شدند اقدام به ضرب و شتم فروشندگان می کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: از سارقان سه دستگاه خودرو، سه قبضه سلاح جنگی همراه با تعدادی فشنگ ، لباس های زنانه و پوشش های مختلف دیگر و همچنین ابزارهای  دیگر مخصوص سرقت  کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه احتمال سرقت های دیگر در پرونده متهمان وجود دارد بیان داشت: در این زمینه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد دیگری از جرایم آنان ادامه دارد.

سردار آقاخانی خاطر نشان کرد: به حمد الله با توانایی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در اواخر سال 95 و آغاز سال 96 توانسته ایم 90  درصد سرقت های صورت گرفته در سال گذشته را کشف و متهمان آنان را دستگیر و  تحویل قانون دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه