English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

سارقان مسلح طلافروشی شاهین شهردستگیر شدند

در عملیات ضربتی پلیس آگاهی اصفهان اعضای باند سارقان مسلح طلافروشی شهرستان شاهین شهر کم تر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت شناسایی و بعد از دو هفته دستگیر شدند.

سارقان مسلح طلافروشی شاهین شهردستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت : ساعت 9 شب بعد از ظهر روز دوشنبه مورخه نهم اسفند ماه ،ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مطلع شدند سه سارق مسلح از یکی از طلافروشی های شهرستان شاهین شهر سرقت کرده اند که بلافاصله به محل اعزام شدند .

سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: سارقان با اعمال زور و خشونت و تیراندازی های مکرر رعب و وحشت ایجاد کرده بودند و پس از سرقت یک کیلو و 500 گرم طلا با یک خودروی پژو متواری شده بودند .

این مقام انتظامی بیان داشت : بلافاصله یک اکیپ ویژه از ماموران مجرب پلیس آگاهی اصفهان تشکیل و به بررسی موضوع پرداختند .

سردار آقاخانی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند هر سه سارق را که غیر بومی بودند کم تر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت : پس از گذشت دو هفته از وقوع سرقت و با کسب نیابت قضائی و هماهنگی های لازم یک تیم از ماموران به استان محل اخفای سارقان اعزام و هر سه سارق را در سه شهرستان مختلف و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سارقان به بزه انتسابی با همدستی دو مالخر اعتراف کردند افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و سه سارق و دو مالخر جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه