English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

انهدام باند سارقان کیف قاپ در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام یک باند کیف قاپ در شهر اصفهان خبر داد و گفت: در ایام پایان سال مراقب جیب برها و کیف قاپ ها باشید.

انهدام باند سارقان کیف قاپ  در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی  بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی مبنی بر کیف قاپی از آنان توسط دو موتور سوار ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه گشت های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال شدند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: یکی از واحد های گشتی متوجه رفتارهای مشکوک دو موتورسوار شدند که در گوشه ای از میدان در حال انتخاب سوژه های سرقت خود بودند که آنها را تحت نظر قرار دادند و حین ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: این سارقان در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت 150 میلیون ریال از شهروندان اصفهانی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی به همشهریان توصیه کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایان سال و افزایش خریدهای ویژه نوروز و شلوغی بازارها مردم مراقب جیب برها و کیف قاپ باشند و حتی الامکان از حمل پول نقد اجتناب کنند و کیف خود را در دستی که به سمت دیوار یا جدول کنار خیابان است، بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه