English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

توقیف یک میلیارد بدلیجات قاچاق در اصفهان

کاراگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در یک عملیات در بازرسی از انباری در شهر اصفهان چهار کارتن بدلیجات قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف و توقیف کردند.

توقیف یک میلیارد بدلیجات قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی تعداد زیادی بدلیجات قاچاق در انباری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ  ستارخسروی بیان کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی کردند که در این عملیات تعداد چهار کارتن انواع بدلیجات خارجی که همگی آنها فاقد مدارک مثبته گمرکی و قاچاق بودند کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش کالای کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه تیم های مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در ایام نوروز به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی با شدت بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهند، اظهار داشت: از مردم عزیز می خواهیم هر گونه اخبار در خصوص تهیه، توزیع و دپوی کالاهای خارجی قاچاق دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی انجام گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه