English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان:

تردد خودروهای سنگین در محورهای گردشگری همدان ممنوع شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و حمل مسافر توسط وانت و کامیون در طول اجرای طرح محدودیت ترافیکی در روز طبیعت خبر داد.

تردد خودروهای سنگین در محورهای گردشگری همدان ممنوع شد

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شهر همدان در روز طبیعت اظهار داشت: این تمهیدات به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه رانندگی در معابر و محورهای استان همدان در روز طبیعت اندیشیده شده است.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 19 تردد تمام خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسیر از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: همچنین از ساعت 14 مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم و میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم و انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت(تقاطع سعیدیه قبلی) یکطرفه می‌شود.

وی عنوان کرد: تمام خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می‌شوند باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

فکری گفت: بر این اساس از تردد موتورسوارن دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیرمتعارف در سطح معابر جلوگیری کرده و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: از رانندگان وانت‌بارها و کامیونت‌ها تقاضا می‌کند از حمل مسافر در قسمت بار اکیدا خودداری کنند و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تأکید کرد: عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی به ویژه مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، جاده کیشین و ابرو و جاده حیدره و بلعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه