English

روز طبیعت کاخ موزه‌های تهران را تعطیل کرد

مدیر اداره کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی اعلام کرد: سه کاخ موزه‌ی «سعدآباد»، «نیاوران» و «گلستان» در صورت اعلام روسای آن‌ها، تعطیل می‌شوند.

روز طبیعت کاخ موزه‌های تهران را تعطیل کرد

محمدرضا کارگر در گفت‌وگو با خبرگزاری موج توضیح داد: موزه‌های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کل کشور که دارای فضای سبز محیطی هستند بر اساس تجربه‌ی سال‌های گذشته و تصمیم مدیریت مجموعه‌های تاریخی می‌توانند یکشنبه، 13 فروردین تعطیل شوند.

او ادامه داد: با توجه به این‌که پرسنل این مجموعه‌های تاریخی نمی‌توانند جلوی مردم را برای استفاده از فضای سبز در روز طبیعت بگیرند، همچنین در صورتی که احساس شود که حضور مردم بیشتر به منظور بهره‌برداری از فضای سبز است تا فضای موزه‌ای، می‌توانند با اعلام قبلی مجموعه‌ی خود را تعطیل کنند.

وی افزود: دیگر موزه‌های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که از چنین شرایطی برخوردار نیستند، موظفند مانند روزهای گذشته به روی مردم باز باشند.

وی که خود سرپرست مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی سعدآباد نیز هست؛ گفت مجموعه‌ی سعدآباد فردا 13 فروردین تعطیل است.

همچنین روابط عمومی مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران در اطلاعیه‌ای به همه رسانه‌ها اعلام کرده است این مجموعه به دلیل برخورداری از فضای سبز و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در روز طبیعت 13 فروردین تعطیل است.

مسعود نصرتی رئیس مجموعه‌ی جهانی کاخ گلستان نیز گفت: بر اساس سنت‌های گذشته و با توجه به وجود فضای محیطی سبز کاخ گلستان، این مجموعه فردا یکشنبه 13 فروردین تعطیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی