English

آمادگی شهرداری اصفهان برای بازیافت سبزه‎های عید

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در تمام مناطق 15 گانه شهر تمهیدات لازم برای روز طبیعت در نظر گرفته شده و از روز 12 فروردین ماه برنامه‌ جمع‌آوری سبزه‌ها اجرا می‌شود.

آمادگی شهرداری اصفهان برای بازیافت سبزه‎های عید

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، ساکتی  اظهار داشت: در تمام مناطق 15 گانه شهر تمهیدات لازم برای روز طبیعت در نظر گرفته شده و از روز 12 فروردین ماه برنامه‌ جمع‌آوری سبزه‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: خودروهای دریافت و تحویل پسماند خشک در 2 تا 4 نقطه در مناطق شهر مستقر هستند، همچنین خودروهای دریافت پسماند در مبادی ورودی و خروجی شهرها و نزدیک به نقاط گردشگری مستقر خواهند بود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: نایلون و پلاستیک‌های زباله را برای جمع‌آوری زباله به  مسافران و تمام گردشگران تحویل می‌دهند و این امر به منظور جلوگیری از رهاسازی  زباله در فضاهای طبیعی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم می‌توانند سبزه‌های خود را به خودروهای دریافت پسماند تحویل دهند گفت: تلاش می‌شود تا این سبزه‌ها به کارخانه تولید پسماند برای تولید کمپوست تحویل شود و همچنین از این سبزه‌ها برای تولید کودبرگ و کودهای ارگانیک استفاده شود.

ساکتی در پایان عنوان کرد: ممکن است در 2 تا 3 روز آینده باد و بارندگی را در اصفهان داشته باشیم لذا تمام موارد لازم و ضروری را در روز طبیعت به کارکنان خدمات شهری گوشزد شده است و کل مناطق 15 گانه برای اجرای برنامه‌های روزهای پایانی نوروز آمادگی لازم را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه