English

به بهانه استقبال از بهار و با هدف همکاری شهروندان در آماده سازی شهر؛

شهر، آب و جارو می شود / از غبارروبی معابر تا گل آرایی مجتمع ها

همزمان با نزدیک شدن به فصل بهار و ایام نوروز در حرکتی مشترک بین شهرداری و شهروندان، در قالب طرح «آب و جاروی بهاری»، شهر اصفهان نظافت و برای ایام نوروز جامه نو به تن کرد.

شهر، آب و جارو می شود / از غبارروبی معابر تا گل آرایی مجتمع ها

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سال گذشته در ایام نزدیک به نوروز در اقدامی نمادین با مشارکت خودجوش مردمی طرح «خانه تکانی» را به اجرا گذاشت به طوری که براساس این طرح نظافت شهری در مسیرهای ورودی شهر انجام شد.

امسال نیز این رویداد قرار است در رفتاری متفاوت و با عنوان « آب و جاروی بهاری » انجام شود. رویدادی که بعید نیست مثل طرح سه شنبه های بدون خودرو بزودی الگویی برای تمام شهرهای کشور شده و امسال و سال های بعد شاهد اجرای آن در شهرهای بزرگ کشور باشیم.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: بنا بر تاکید شهردار اصفهان مبنی بر مشارکت مردم در نظافت و آماده سازی شهر برای ایام نوروز، طرح مذکور امسال با رویکردی وسیع تر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و ما به دنبال آن هستیم که با این طرح مشارکت شهروندان در نظافت شهری را به نمایش بگذاریم.

نباتی نژاد تاکید کرد: در وهله اول از کلیه شهروندان انتظار داریم علاوه بر شست و شوی درب و دیوارهای منازل شخصی خود، درب منازل خود را نیز آب و جارو کرده تا کوچه و محله های سطح شهر نیز نظافت شود از طرفی از عموم شهروندان تقاضامندیم درب منازل خود را رنگ آمیزی کرده و شیشه های مغازه و خودروهای خود را تمیز کنند چرا که هرکدام از این رفتارها می تواند عاملی برای زیباسازی شهر و ایجاد حس نشاط و نظافت در شهر باشد.

وی ادامه داد: تلاش داریم با همکاری شهروندان بتوانیم مثل همیشه پیشتازی و موفقیت اصفهان در بحث آماده سازی شهر برای نوروز را اجرا کرده و مثل سال های گذشته در این زمینه سرآمد شهرهای کشور باشیم.

وی اذعان داشت: تمام تلاش ما بر این است که فضای شهری به نحوی مطلوب آماده استقبال از سال جدید شده و تمامی محلات، کوچه ها، معابر و ورودی های شهر با ظاهری زیبا، خوشایند و در خور قدمت و تمدن شهر اصفهان به استقبال سال جدید بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه