English

معاون خدمات شهر شهرداری اصفهان:

آغاز موج اول سفرهای نوروزی/ ورود ۲۶ هزار نفر به اصفهان

معاون خدمات شهر شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه موج اول سفر های نوروزی به شهر اصفهان آغاز شده است از ورود 26 هزار مسافر در روزهای ابتدایی خبر داد.

آغاز موج اول سفرهای نوروزی/ ورود 26 هزار نفر به اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، مصور با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان همکاری های لازم با نهادهای ذیربط در حوزه گردشگری را انجام داده است، گفت: با توجه به این مهم شهر اصفهان نیز به صورت کامل و مناسبی آماده ارائه خدمات به مسافران است.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان باید از لحاظ زیبایی هم آماده فرا رسیدن بهار می شد، گفت: بیش از 160 پروژه زیباسازی در شهر انجام شده است و 16 هزار متر دیوار نگاره های شهری حال و هوای تازه ای را به شهر بخشیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان شروع به کار فعالیت های ستاد هدایت و اسکان خدمات سفر را از پنج شنبه عنوان و اضافه کرد: این ستاد تا روزهای پایانی فروردین آماده ارائه خدمات رفاهی به مسافران شهر است.

وی اضافه کرد: امسال در مجموع ظرفیت اسکان 150 هزار مسافرشب خواب در اصفهان فراهم شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروز سفرها به این شهر شدت خواهد گرفت، گفت: شب گذشته 26 هزار نفر مسافر وارد شهر اصفهان شدند.

وی ادامه داد: شب گذشته به تفکیک حدود 9 هزار نفر در هتل ها و میهمانسراها، حدود 8 هزار نفر در مدارس آموزش و پرورش، 6 هزار نفر در منازل استیجاری و حدود 1500 نفر در باغ فدک اسکان یافتند.

مصور با اشاره به اولویت اسکان شهر اصفهان گفت: اولویت اسکان در شهر اصفهان به ترتیب با هتل ها، مهمان سراها، منازل استیجاری، خوابگاه های دانشجویی، کلاس های مدارس آموزش و پرورش و در نهایت باغ فدک است.

وی افزود: 6500 کلاس از مدارس آموزش و پرورش برای اسکان در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شب گذشته 200 خانوار وارد باغ فدک شده اند، گفت: در روزهای آتی احتمالا این روند افزایش خواهد داشت و سعی داریم اولویت های اسکان را رعایت کنیم.

مصور با اشاره به اینکه در باغ فدک اتوبوس های گردشگری مستقر هستند افزود: این موضوع باعث می شود تا تردد خودرو های شخصی در شهر کم شود.

وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات گردشگری از توان واحد های گردشگری خصوصی هم استفاده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: همچنین برای تسهیل در عبور و مرور مسافران در شهر از کمک های پلیس راهور هم بهره مند خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی