English

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه:

کرمانشاه سومین شهر کشور در ثبت‌نام خودروهای دیزلی درون‌شهری

سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از کاهش سهمیه سوخت خودروهای باری و مسافری دیزلی درون‌شهری در صورت عدم ثبت‌نام در سامانه؛ www.utcms.ir خبر داد.

کرمانشاه سومین شهر کشور در ثبت‌نام خودروهای دیزلی درون‌شهری

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی با یادآوری اینکه قرار است طبق ضوابط قانونی تمام ناوگان گازوئیل سوز باری و مسافری درون‌شهری در سطح کشور ساماندهی شوند تا سهمیه سوخت بر اساس پیمایش به آن‌ها اختصاص یابد، افزود: در مرحله نخست، شناسایی ناوگان در دستور کار قرارگرفته است و مالکان ناوگان باری و مسافری گازوئیل سوز که در درون شهرها بار و مسافر جابه‌جا می‌کنند، با مراجعه به سایت مذکور باید اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به ابلاغیه دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری وزارت کشور، در مورد سهمیه سوخت خودروهای دیزلی، گفت: مالکان ناوگان باری و مسافری دیزلی درون‌شهری برای دریافت سوخت تا 25 اسفندماه سال جاری مجاز به ثبت‌نام در سامانه اینترنتی هستند و بر این اساس مالکانی که ثبت‌نام نکنند در ماه‌های آینده سهمیه پایه آن‌ها کاهش می‌یابد.

سلیمانی بابیان اینکه شهر کرمانشاه سومین شهر کشور در ثبت‌نام ناوگان باری و مسافربری خودروهای دیزلی (گازوئیل سوز) درون‌شهری و حومه شده است، از کلیه متقاضیانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند خواست با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی دولت و به منظور جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت خودروهایشان هر چه سریع‌تر با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی، برگ سبز، کارت خودرو و سند مالکیت و آدرس و شماره تماس ثابت و همراه در سایت مذکور ثبت‌نام و بعد تاریخ مذکور جهت دریافت پروانه فعالیت اقدام نمایند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه ادامه داد: بعد از ثبت‌نام، کد شناسایی دارنده خودرو مشخص می‌شود و سپس شهرداری‌ها (سازمان تاکسیرانی) با هماهنگی وزارت کشور اطلاعات ثبت‌نامی را بررسی و در صورت تایید پروانه ناوگان صادر می‌شود.

به گفته وی تا 25 اسفند اطلاعات خودروهای ثبت‌نام‌شده به وزارت نفت ارسال و از فروردین‌ماه سهمیه سوخت خودروهای دیزلی بر اساس پیمایش و عملکرد تخصیص می‌یابد.

وی تصریح کرد: سهمیه خودروهای دیزلی درون‌شهری پس‌ازاین هشدار و مهلت، برای ناوگانی که شناسایی نشده‌اند کاهش ‌می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تأکید کرد: این سازمان بااطلاع رسانی مناسب و نصب بنر در نقاط پرتردد شهر و همچنین ارسال پیامک به متقاضیانی که از این سازمان پروانه فعالیت دریافت نموده‌اند و همچنین ارسال مکاتبات لازم با صنوف مرتبط با این امر، اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه