English

سجاد انوشیروانی:

۲۵ پروژه نیمه تمام ورزشی اردبیل به بهره برداری می رسد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 25 پروژه نیمه تمام ورزشی استان در جریان سال جاری و ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

25 پروژه نیمه تمام ورزشی اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به مناسبت هفته زورخانه ای و پهلوانی و نخستین جشنواره رسم جوانمردی گفت: ۲۵ پروژه ورزشی در سطح استان اردبیل فعال است که امید داریم در سال جاری و سال ۱۴۰۲ تمام این پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسد.

وی از تشکیل صندوق خیرین ورزش یار در استان اردبیل خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این صندوق ساماندهی کمک های خیرین ورزش یار در استان است تا با کمک این صندوق بتوانیم برای توسعه ورزش استان اردبیل به لحاظ زیر ساختی و حمایتی از قهرمانان مفید باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقه ۴ جانبه خیر خواهانه برای کمک به آزاد سازی زندانیان غیر عمد گفت: با برگزاری این مسابقه ۴ جانبه به همت ستاد دیه استان، دادگستری و دیگر دستگاه های اجرایی توانستیم توسط خیرین ۴ میلیارد ریال در حمایت از آزادی ۲۴ زندانی غیر عمد کمک بکنیم و اجرایی چنین برنامه ها و فرهنگ سازی در جامعه ادامه خواهد داشت .

انوشیروانی در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و جوانان گفت: فعالیت های جوانان در حوزه ها و بخش های مختلف در سطح استان اردبیل در حال اجرا است که در همین راستا تا کنون توانستیم بیش از 4 هزارو 500 بسته کمک معیشتی به همت خیرین سازمان بسیج ورزشکاران، سپاه استان و موسسات مردم نهاد در بین نیازمندان توزیع بکنیم و در حوزه ازدواج هم با اهدای بیش از ۳۰۰ جهیزه به نوعروسان نیازمند به همت موسسه خیریه ۱۴ معصوم و برگزاری دوره های قبل، بعد و حین ازدواج اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی در خصوص برنامه های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی اشاره کرد و گفت: از مهمترین برنامه های اداره کل در این راستا و در حمایت از مناطق روستایی تجهیز خانه های ورزش روستایی، و در راستای محرومیت زدایی اهدای بسته های ورزشی به ۵ روستای محروم در هر شهرستان خواهد بود، جام پرچم هم که بصورت ملی برگزار خواهد شد استان اردبیل به لحاظ آماری و ثبت نام در بین ۱۲ استان برتر کشور قرار دارد که این مسابقات در نیمه دوم خرداد ماه در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه