English

سجاد انوشیروانی:

۱۰ پروژه ورزشی امسال در اردبیل به بهره برداری می رسد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۱۰ پروژه ورزشی امسال در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

۱۰ پروژه ورزشی امسال در اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال جاری ۱۰ پروژه ورزشی اعم از تالار وزنه برداری شهرستان اردبیل و پارس‌آباد، چمن مصنوعی پوریای ولی خلخال، سالن های ورزشی روستایی لعمه دشت، اندبیل و طولش در خلخال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:مجموعه ورزشی علی دایی هم اکنون توسط شرکت مجری وزارت مسکن و شهرسازی درحال بهسازی و بازسازی می‌باشد و ضمن تفاهم نامه ای که با شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی منعقد شد،شرکت توسعه و نگهداری نسبت به بازسازی و بهسازی تارتان، چمن مصنوعی و دکل برق اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: با ایجاد سالن دومیدانی و احداث سالن تخصصی ژیمناستیک، استخر تخصصی و سالن تیراندازی مجموعه ورزشی علی دایی یکی از مجموعه های کامل ورزشی می باشد که می‌توانیم شاهد برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در استان باشیم .

انوشیروانی با اشاره به کمبود استان اردبیل در زیرساخت‌ها ‌افزود: احداث سالن تخصصی بانوان از نیازهای اصلی شهرستان اردبیل می‌باشد و همچنین انتطار می‌رود نسبت به تکمیل سالن طبقاتی رزمی، سالن اسکیت و تکمیل زورخانه خلخال، سالن سرپوشیده گرمی و پارس‌آباد و همچنین تعمیر اساسی برای مجموعه ورزشی شهرستان نمین نگاه ویژه ای شود.

وی در پایان گفت:با نگاه ویژه نمایندگان استان و استانداری اردبیل پروژه‌های ورزشی اردبیل در سال جاری فعال بوده و در این سال شاهد بهره براری و توسعه ورزش استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه