English

سجاد انوشیروانی:

مسابقات فوتسال جام رمضان در اردبیل برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان به صورت منظم و با نام و یاد ۳ هزارو ۴۰۰ شهیدوالامقام استان برگزار می شود.

مسابقات فوتسال جام رمضان در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان استان گفت: این مسابقات از اهمیت زیادی در شهرستان های استان اردبیل برخوردار است و با استقبال زیاد علاقه مندان روبه رو می شود و این مسابقات با نام و یاد ۳هزارو ۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل برگزار می شود.

وی به برگزاری منظم و باشکوه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان های استان تاکید کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان سالن های ورزشی را در اختیار برگزاری این مسابقات قرار داده است و افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات نیز به شکل ویژه برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال استان و هیات فوتبال و اداره کل ورزش وجوانان شهرستان ها، نیروی انتظامی و دستگاه های مربوط برگزار می شود و برگزاری این مسابقات شور و حالی خاصی در مناطق مختلف استان به وجود می آورد.

انوشیروانی از برگزاری مسابقات پرچم خبر داد و گفت: باید در این زمینه از ظرفیت فرمانداری ها و بخشداری ها و دهیاری ها و شوراها و هیات ها استفاده شود تا این مسابقات با استقبال زیادی روبه رو می شود.

وی افزود: ثبت نام برای برگزاری مسابقات تا ۲۵ فرودین ادامه خواهد داشت که انتظار می رود در این زمینه هیات ها و ادارات ورزش با استفاده از تمام ظرفیت ها اهتمام جدی در این حوزه داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل نیز برگزاری منظم مسابقات فوتسال جام رمضان اولویت اساسی است و هیات فوتبال استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و هیات فوتبال شهرستان ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

صمد نوتاش از برنامه ریزی برای حضور داوران و ناظران در این مسابقات خبر داد و گفت:جلسات متعددی برای برگزاری این مسابقات انجام شده است.

وی می گوید: صداوسیما، رسانه ها، خبرگزاری ها، فضای مجازی، خبرنگاران در پوشش خبری و اطلاع رسانی این مسابقات نقش اساسی دارند که این همت و تلاش رسانه ها و خبرنگاران در پوشش و اطلاع رسانی مسابقات فوتبال و فوتسال استان قابل قدردانی است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: این مسابقات در رده های مختلف سنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه