English

سجاد انوشیروانی:

المپیاد خانه های ورزشی فرصتی برای استعداد یابی ورزش روستایی است

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل برگزاری اولین دوره المپیاد خانه های ورزش روستایی استان این المپیاد را فرصتی برای استعداد یابی ورزش روستایی دانست.

المپیاد خانه های ورزشی فرصتی برای استعداد یابی ورزش روستایی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش خانه های ورزش روستایی استان اردبیل این المپیاد را بسیار مطلوب خواند و فرصتی برای استعدادیابی ورزش روستایی دانست و گفت: المپیاد خانه های ورزش روستایی بهترین فرصت برای فدراسیون‌ ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور در راستای استعدادیابی است و در توسعه ورزش قهرمانی در بین جوانان و نوجوانان روستا کمک خواهد کرد.

وی افزود: این طرح در صورت رعایت برخی موارد اعم از ایجاد سامانه ثبت نام ورزشکاران روستایی و شناسنامه دار کردن ورزشکاران روستایی می‌تواند یکی از طرح‌های خوب ورزش لقب گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اولین دوره المپیاد خانه های ورزش روستایی را فرصتی برای ورزشکاران با استعداد روستا برای نشان دادن ظرفیت‌ها و استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف ورزشی است، اظهار کرد: با ایجاد خانه های ورزش روستایی و تجهیز این خانه ها با وسایل ورزشی اعم از تنیس روی میز، فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و طناب این فرصت را به جوانان و نوجوانان روستاها دادیم که بتوانند در این 5 رشته ورزشی با همدیگر به رقابت بپردازند تا بتوانند توانای های خود را به نمایش بزارند.

انوشیروانی تصریح کرد: استان اردبیل در برگزاری این المپیاد در سال 1400 از استان های پیشرو بوده که مسابقات اولیه این المپیاد بصورت دوره ای در شهرستان ها برگزار شد و مرحله استانی آن هم با حضور بیش از 80 ورزشکار به میزبانی شهرستان سرعین و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی