English

سجاد انوشیروانی خبر داد:

اجرای بیش از ۲۶۰۰ برنامه ورزش همگانی در اردبیل

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: بیش از دو هزارو 600 برنامه ورزش همگانی در سه ماهه اول امسال در سطح استان اردبیل اجرا شد.

اجرای بیش از 2600 برنامه ورزش همگانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل در سه ماهه اول امسال دو هزارو 600 برنامه فرهنگی ورزشی را برای شصت و هفت هزارو 412 نفر از بانوان و آقایان اجرا کرده است.

وی افزود: در سه ماهه اول امسال، تعداد 135برنامه پیاده روی برای بانوان و 114 برنامه پیاده روی برای آقایان اجرا شده است که در این برنامه ها 9 هزار و 163 نفر شرکت داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: اجرای ورزش صبحگاهی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یکی دیگر از برنامه های گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل بوده است که به ترتیب 638 و 678 برنامه ورزش صبحگاهی برای بانوان و آقایان اجرا شده است که در این برنامه 12 هزارو 488 نفر شرکت کردند.

انوشیروانی اظهارداشت: کوه روی و کوه پیمایی و دوچرخه سواری از دیگر برنامه های اجرا شده است که جمعا 264 برنامه کوه روی و کوهپیمایی و 52 برنامه دوچرخه سواری برای بانوان و آقایان اجرا شده است که در این دو برنامه هم به ترتیب چهار هزارو 669 هزارو 427 نفر حضور داشتند.

وی عنوان کرد: برنامه های فرهنگی برای بانوان به تعداد 114 برنامه و برای آقایان به تعداد 143 و برنامه ها با حضور سه هزارو 494 نفر و کلاس های آموزشی و ورزشی به تعداد 42 برنامه برای بانوان و 46 برنامه برای آقایان با حضور هزارو ۶93 شرکت کننده اجرا شده است که قطعا در زمینه آموزش و رشد ورزش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات کارکنان و مسابقات ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جمعا به تعداد 12 مسابقات کارکنان و 163 مسابقات ورزشی در سه ماهه سال 1400 توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل به ترتیب با حضور 227 نفر و 5 هزارو 945 نفر اجرا شده است.

انوشیروانی اظهار داشت: مسابقات محلات که یکی از مهم ترین اهداف ما برای توسعه ورزش محلات است نیز به تعداد 10 برنامه برای بانوان و 66 برنامه برای آقایان با اجرای مسابقات مختلف و جذاب و نیز ایجاد شور و نشاط در محلات با حضور سه هزارو 960 نفر اجرا شد.

وی گفت: همایش ها و جشنواره های ورزشی نیز با شرکت هزار و 181نفر از بانوان در قالب 49 برنامه و هزارو 585 نفر از آقایان در قالب 21 برنامه نیز توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل اجرا شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: اجرای گلگشت در مناطق مختلف استان نیز 46 فقره برای بانوان و 37 فقره برای آقایان در سه ماهه اول سال با حضور هزارو 398 نفر انجام گرفته است.

انوشیروانی اضافه کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی برای بانوان و آقایان بصورت عادلانه برای هر دو قشر از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است که به همت گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل توانستیم هزار و 229 برنامه برای بانوان استان و هزار و 401 برنامه برای آقایان در سه ماهه اول سال جاری با حضور 67 هزارو 412 نفر اجرا کنیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه