English

سجاد انوشیروانی:

۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع به مساحت ورزش اردبیل در سال ۹۹ اضافه شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افزایش 11 هزار و 500 متر مربع مساحت ورزش استان در سال 99 خبر داد.

11 هزار و 500 متر مربع به مساحت ورزش اردبیل در سال 99 اضافه شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افزایش 11 هزار و 500 متر مربع مساحت ورزش استان اردبیل در سال 99 خبر داد و گفت: در سال 99 و با افتتاح 4 پروژه ورزشی در استان اردبیل در شهرستان های اردبیل، خلخال و بیله سوار 11 هزار و 500 مترمربع به مساحت ورزش استان اردبیل اضافه شد.

وی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در استان افزود: سرانه ورزشی استان اردبیل 50 صدم متر مربع می باشد که بیشترین سرانه ورزشی مربوط به شهرستان کوثر با 2.7 صدم متر مربع و کمترین آن هم با 0.31 صدم متر مربع متعلق به شهرستان اردبیل می باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل اضافه کرد: با افتتاح سالن دو ومیدانی و زمین چمن خدنگی در شهرستان اردبیل سرانه ورزشی این شهرستان از 24 صدم متر مربع به 26 صدم متر مربع در سال 99 افزایش پیدا کرده است.

انوشیروانی در خصوص افزایش مساحت سالن های ورزشی و زمین های چمن تصریح کرد: در سال 99 سالن سرپوشیده دو و میدانی در متراژ 8 هزار متر مربع به بهره برداری رسید، سالن محمود زاده در شهرستان خلخال در متراژ 500 متر مربع، زمین چمن مصنوعی روستای بابک بیله سوار در متراژ هزار و 500 متر مربع و زمین چمن مصنوعی شهرستان اردبیل هم با متراژ هزار و 500 متر مربع و جمعا 11 هزارو 500 متر مربع به مساحت ورزشی استان اردبیل در سال 99 اضافه شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه